En nog eens 5 nieuwe tracks op Youtube.

Het irriteert mij ook enorm als iemand publiekelijk wordt afgebrand, dus het commentaar van CME spreekt mij wel aan.

Nu over het werk: ik heb niks tegen vrolijke instrumentaaltjes, natuurlijk moest ik denken aan Popcorn en aan mijn alltime favorites, Starship 109 en Telstar. Opvallend dat luchtige muziek vaker wordt gecombineerd met ruimtevaart/sf, want in die hoek plaats ik jouw computeranimaties ook. Wat me dan weer tegenvalt is dat je video's vol staan met overduidelijke huiskameropnames waarop je spannend staat te doen met een keyboard, niet eens synchroon met de muziek en die handbeweging naar de knoppen staat me ook tegen. Daar kun je meer aandacht aan besteden, want zo wordt het onbedoeld kneuterig. De motorhelm doet mij teveel denken aan Daft Punk en Bob Log III.

Tot zover de visuele kant. Bij de composities krijg ik het gevoel dat ze een beetje blijven steken in te weinig variatie. Ik vind het begin track 5 best pakkend maar het lijkt nogal op nummer 4 en verzuipt helaas snel onder andere lagen, waarom bouw je het niet wat langzamer op? Ik vraag me af of de ideëen uit een aantal tracks niet gecombineerd kunnen worden in één nummer.
 
even voor de goeie orde ,ik heb niemand publiekelijk afgebrand, dus het commentaar van CME slaat volgens mij helemaal nergens op.
en anders, laat mij de post maar eens zien waarbij ik iemand publiekelijk heb afgebrand.
ik ben dit soort dingen een beetje zat namelijk.
zooitje ouwe wijven.
:peukie:
 
Je hebt in dit topic nauwelijks gereageerd en mijn opmerking was ook niet aan jou gericht. In het andere topic van SynTheSister heb je wel de toon gezet en vervolgens deed iedereen mee. Zelfs Roland Kuit kon het niet laten om mee te huilen. In dit topic is de sfeer gelukkig iets minder negatief.
 
hoezo de toon gezet?
ik heb slechts gevraagd of alles in een accoord gespeeld was.
kan dat niet dan?
maar goed, ik zal geen reacties meer plaatsen, is kennelijk teveel van het goeie, niemand kan er kennelijk tegen.
:peukie:
 
Ik ben niet van plan om de discussie in dat topic over te doen. Maar je zult het toch met me eens zijn dat jouw commentaar ook niet bijster vriendelijk was.

Anyway, waar ik op reageer (of eigenlijk CME) is de algehele sfeer waarbij iedereen over elkaar heenbuitelt om te laten zien dat ze een betere smaak hebben.
 
zeker last van de warmte ofzo?
wat een totale nonsense.
en wat betreft mijn commentaar, hoezo niet vriendelijk?
ik heb slechts een vraag gesteld, en de TS heeft daar vervolgens een enorm verhaal van gemaakt.
wel ff goed lezen svp, anders wordt het hier helemaal een zooitje.

:peukie:
 
Anyway, waar ik op reageer (of eigenlijk CME) is de algehele sfeer waarbij iedereen over elkaar heenbuitelt om te laten zien dat ze een betere smaak hebben.

Bericht door een moderator:
Dat is natuurlijk ook waar een deel van het tracks subforum zijn bestaansrecht aan ontleendt. De manier waarop valt over te discussiëren.

Ik stel voor om die discussie NIET in dit draadje te voeren. Het gaat om de tracks en niet om de manier waarop ze worden beoordeeld. Ik heb TS leren kennen als iemand die uitstekend in staat is haar eigen boontjes te doppen.
 
Laatst gewijzigd:
Het lijkt mij dat de manier van beoordeling wel degelijk wat uitmaakt. Zoals gezegd, ik wil die discussie helemaal niet overdoen. Liever ontopic, en zo was het grootste deel van mijn post ook bedoeld.

zeker last van de warmte ofzo?
Met dit weer moet je inderdaad oppassen. De ruzie hangt in de lucht.
 
Back
Top