In your head

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Nou, weer eens wat anders , ben benieuwd naar de meningen.

Kom sinds ik Ableton heb gekocht niet echt meer aan dingen afmaken toe, maar het lijkt weer te gaan komen.
Even de leercurve bedwingen was het devies, en dat gaat nu steeds beter.

ik weet wat er aan mankeert maar ik ga het niet zeggen om niemand te beinvloeden. :)

En er mankeren vast en zeker nog zat dingen die mij niet opvallen maar jullie wel.


 
Mooi dat je deze track toch heb gepost (zoals ik je had gevraagd). Super trackje...lekker wierd...mooi sfeertje :dj::verkoght:
 
Leuke track,
In een lager tempo zou de track m.i. nog beter tot zijn beter tot zijn recht komen.
Verder zou je hier en daar de drums kunnen weglaten voor het vergroten van de spanningscurve.
 
Ik vind het een leuke track, zitten heel veel goede dingen in! Proficiat!

Een eerste detail (ik zeg detail, want heel snel en gemakkelijk op te lossen en doet geen afbreuk aan de intrinsieke waarde van deze track) dat opvalt: je gebruikt wel héél veel reverb :)
 
Heel aparte en orginele track, daar krijg je van mij bonuspunten voor. :)
Sommige dingetjes zijn niet zo mijn smaak, maar dat ben ik. :P
 
Afwisselende en idd weirdo track. Ben het eens met alle vorige opbouwende kritiek, maar niks mis mee op eens lekker met al je knoppen, samples en effecten loos te gaan. Met plezier naar geluisterd. Aan het eind van je nummer ken ik trouwens de titel van de track wel "out my head!":)
 
Niets mis met reverb, maar in dit geval trekt die de mix toe. je kan eens proberen je reverb te side-chainen, een beetje te lowcutten etc... Heb je ook dat gevoel van ruimte, ook die diepte, ook die volheid, maar gaan het laag en de lowmids in je mix strakker zijn.
 
Bedankt voor het luisteren en de feedback mensen :)


Ja de galm/delay is volkomen overkill idd. ( had net replika xt gekocht en dus iets te enthousiast) ...
Is inmiddels aangepast maar nog niet geupload.


Als jullie zeggen 'langzamer' bedoel je dan de hele track half-time ( zoals ie begint),en dan geen 'versnelling'.. of het overall tempo van de uptempo stukken omlaag ? Ik heb al zitten experimenteren, maar ik geloof dat ik het aan het doodluisteren ben nu .. wellicht beter ff pauze nemen :)
 
Wauw! Over de mix heb ik geen klachten. Weet niet of je hem vervangen hebt, maar de reverb die ik hoor, past wonderwel. Lekker weird inderdaad, maar nooit corny. Zelfs het freaken pakt goed uit, tegen het randje maar er niet overheen. Knap! Het enige wat ik wellicht anders had gedaan, was de keuze voor de drumsounds. Die is me te dubstep. Maar verder petje af.
 
Dankje dokter ;)

Ik vond zelf de drums juist lekker krachtig... Ik heb zitten klooien met delays en reverb settings etc. maar ik blijf toch een beetje het idee houden dat juist veel galm die passages maken tot wat ze zijn. Ik zal eens zien of lichte sidechain oid wat uit gaat maken.

Nogmaals badank voor die feedback mensen. :)
 
Ja lekker, ik vind de halftime gedeeltes erg fijn alleen bij de snelle gedeeltes vind ik het beetje verwarrend met de drums... Zou het tof vinden als je wat meer richting de drum n bass zou gaan, misschien het tempo iets opschroeven?

Verder heb ik totaal geen probleem met de reverb, me :luv: reverb
 
Allereerst moet ik zeggen dat ik het een hele originele track vind. Zoiets heb ik nog nooit gehoord en heb er ook wel met plezier naar geluisterd. Volgens mij is de opmerking Sl gemaakt ove re reverb, wat minder zou in mijn beleving wonderen doen. Verder denk ik dat je met wat variatie in de drums de track een stuk spannender kan maken. Nu is de energie over de gehele track vrijwel gelijk, er zit niet echt een kop en staart aan.
 
Ja lekker, ik vind de halftime gedeeltes erg fijn alleen bij de snelle gedeeltes vind ik het beetje verwarrend met de drums... Zou het tof vinden als je wat meer richting de drum n bass zou gaan, misschien het tempo iets opschroeven?

Verder heb ik totaal geen probleem met de reverb, me :luv: reverb



Ik heb het tempo eens verhoogd, maar voor mijn gevoel loopt het dan niet lekker meer.

Hmm verwarrende drums... die kan ik niet helemaal plaatsen kun je dat eens uitleggen hoezo dat verwarrend is ?

Anyway thanks voor het luisteren en de feedback :)
 
Allereerst moet ik zeggen dat ik het een hele originele track vind. Zoiets heb ik nog nooit gehoord en heb er ook wel met plezier naar geluisterd. Volgens mij is de opmerking Sl gemaakt ove re reverb, wat minder zou in mijn beleving wonderen doen. Verder denk ik dat je met wat variatie in de drums de track een stuk spannender kan maken. Nu is de energie over de gehele track vrijwel gelijk, er zit niet echt een kop en staart aan.

Mooi compliment, wordt er warm van !

Ik ben inmiddels aan het experimenteren met wat drumvariaties, maar ik denk dat de track voor mijn gevoel nog iets te goed loopt om het te kunnen verbeteren.

Maar ik doe mijn best !


Ook bedankt voor de feedback en luisteren !!
 
Back
Top