Terug na lange tijd 😊

Synthsforever

Stamgast
Lid sinds
24 oktober 2017
Berichten
108
Beste leden,

Ik ben Timothy en ben met muziek opgegroeid.Bompa had een prachtige piano staan en speelde elke week op zijn orgel in de lokale kerk ( dit was/is een inmens groot orgel.
mijn vader speelde altijd wel wat gitaar en mijn jongere broer maakt ook al jaren lang muziek en dit doet hij abnormaal goed ( hans Zimmer stijl , klassiek , modern klassiek )

Ikzelf ben beginnen piano te spelen vanaf mijn 5 jaar zoiets.Soms mocht ik dan ook eens op dat orgel in de kerk spelen.vanaf het mogelijk was ben ik begonnen met experimenteren zowat sinds de jaren 90.
ik heb vele setups gehad en moest steeds weer stoppen voor een reden.Na toch weer wat jaartjes terug opnieuw begonnen met muziek maken en dus ook weer aanwezig op het synthforum.
ik heb lang nagedacht om dit goed te plannen want “dit” keer wil ik het echt deftig doen.
met de jaren wel wat mooie synths gehad en begonnen met rebirth daarna froothyloops ( fout geschreven ) daarna steeds van Ableton naar Logic x en omgekeerd.
telkens ik wat bij elkaar had kon ik er wat mee doen maar het duurde nooit heel erg lang want stopte dan de hobby elke keer weer door oftewel werk/tijdsgebrek/financiële omstandigheden/enz.

Ik ben dus onlangs opnieuw begonnen met uiteraard weer een nieuwe setup.
ik wil deels DAWloos gaan dus heb me in het elektron ravijn gegooid.
heb mezelf 2 betaalbare monitors gekocht zijnde de Adam Audio A series A7V.
en dan wat Elktron gear waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben.
heb een Arturia Keystep Pro gekocht als midi keybordje en wat kleinere synth dingen zoals de Behringer model D en de Dreadbox Typhon.

Bij deze ben ik een gelukkig man te kunnen zeggen dat ik eindelijk weer aan de slag kan gaan met muziek.
ook erg blij mee dat ik terug op het synthforum aanwezig ben.

Ik had nog een paar vragen ivm mijn bedrading en de setup maar dat zal ik in een andere forum plek moeten doen.
weet niet juist de welke 😊

Blij terug te zijn van weggeweest.

Mvg,

Timothy
 
Back
Top