Techno in je gezicht

vette track ja, lekkere donkere groove! Die is eigenlijk zo dope dat het de hele track makkelijk kan dragen.

Klein puntje; de manier waarop de kick er weer inkomt na de break vind ik net niet helemaal lekker ofzo... Maar dat is wellicht een smaak-ding :)
 
vette track ja, lekkere donkere groove! Die is eigenlijk zo dope dat het de hele track makkelijk kan dragen.

Klein puntje; de manier waarop de kick er weer inkomt na de break vind ik net niet helemaal lekker ofzo... Maar dat is wellicht een smaak-ding :)

Thanks :okdan:

Maar dat laatste mag je even uitleggen :mexico:
 
haha lastig, misschien is het dat 'synthje' wat er onverwachts bijkomt en daar even roffelt. VInd het lastig te omschrijven. Gewoon lekker laten zo, hij is vet ;)
 
haha lastig, misschien is het dat 'synthje' wat er onverwachts bijkomt en daar even roffelt. VInd het lastig te omschrijven. Gewoon lekker laten zo, hij is vet ;)

Ok :) dan snap ik heb :) Hoorde juist dat men dat wel weer heel dik vond maar de tekst daarvoor weer wat storend was.

:mega:
 
Geslaagde track! Doet je naam eer aan :) lekkere sounds, rauw jasje. van begin tot eind geluisterd
 
Deze was blijkbaar aan me voorbij gegaan (ben momenteel nogal passief gebruiker wegens studeren en bouw van studioruimte).
Goed werk hoor! Echter mag je de break wel wat langer maken en komt de kick er nogal abrupt (en gewoon te snel terug) in. De stabs die direct na de break komen ben ik nu ook niet echt gek van.
Ik zou hier zeker verder mee gaan want er zit potentieel in en de basis zit heel goed.
 
3x bedankt voor het luistervinken en commentaar :okdan:

Thanks Trag :D

Steve, volgens mij had je hier al eens commentaar op gegeven (toen was het alleen het vocaal dat je niet zo prettig vond) ;)

Ytse...... hoe bedoel je precies met niet lekker in knalt? Metronomisch ;) gezien klopt het allemaal dus het moet wat anders zijn :?

Ik vroeger behoorlijk vaak Schranz gedraaid heb en dit toch niet raar klinkt in vergelijking met die producties :?
Moet dus iets anders zijn :D
 
Ytse...... hoe bedoel je precies met niet lekker in knalt? Metronomisch ;) gezien klopt het allemaal dus het moet wat anders zijn :?

Ik vroeger behoorlijk vaak Schranz gedraaid heb en dit toch niet raar klinkt in vergelijking met die producties :?
Moet dus iets anders zijn :D

Eerste kick na break lijkt me een stuk zachter dan bv de vijfde kick na break.
 
Back
Top