Nieuw psychedelic trackje

Ik zal mijn "laag niveau" opinie maar even geven :engel:

Al is het niet echt het soort waar muziek ik graag naar luister, het is het toch een prima gemaakt nummer en dus een Barry Stevens "Vooral doorgaan"
 
Bericht door een moderator:
Even een paar zaken:

- Als het je mening is, verkondig hem dan ook als zodanig. Elke zin die begint met "Het is" komt nogal stellig over.
* Het is en blijft niet goed.
* Het is gewoon saai.
* Het is gewoon slechte meeloperij.
* Het is eigenlijk vrij saai en absoluut vervelend.
* Op dit moment is het enorm boring en simpel.

Begin deze zinnen de volgende keer eens met "Ik vind". Dat klinkt al een stuk vriendelijker en minder autoritair.

- Beperk je commentaar tot de track en vermijd opmerkingen over de persoon. Op de man spelen is gemakkelijk, kinderachtig en voegt niets toe aan de discussie.


- Je opmerkingen zijn nogal algemeen van aard en kunnen bij elke andere willekeurige track worden geplaatst. Leg nou eens uit wat je niet goed vindt en noem daarbij waarom je het niet goed vindt. Hoe is TS nu geholpen met jouw comments?

- Suggestieve vragen over de manier waarop TS zijn track heeft gemaakt zijn ongewenst, zeker in het kader van de sfeer waarin je je opmerkingen hier plaatst.

Je lijkt weinig te hebben gedaan met de feedback van anderen in dit draadje over jouw manier van communiceren. Ik stel voor dat je dat vanaf nu wel gaat doen. Het is niet zo ingewikkeld. Vind je iets aan de track niet goed, prima. Benoem het, leg uit waarom je het niet goed vindt en kom met een alternatief. Ad hominem comments zal ik vanaf nu rechtstreeks verwijzen naar de prullenbak.

deze is goed:halleluja
 
hier klinkt het als een goedkoop radiootje.. ik denk te veel gaten waar meer freq volume op gevilt moet worden.
 
Back
Top