Dozart - Modern Folklore

Kijk wel uit dat je het niet te 'professioneel' maakt, want dat haalt het leven eruit.

'Professioneel'= voor mij het uiterste uit de kan halen.
 
OK - dan zien we dat anders. Mijn ervaring is dat een perfecte track minder goed klinkt dan een waar het ritme, volume, etc. nog wat speelse variaties bevatten ten opzichte van een uitvoering die helemaal tot in de puntjes verzorgd is. Maar dat is een kwestie van smaak.
 
OK - dan zien we dat anders. Mijn ervaring is dat een perfecte track minder goed klinkt dan een waar het ritme, volume, etc. nog wat speelse variaties bevatten ten opzichte van een uitvoering die helemaal tot in de puntjes verzorgd is. Maar dat is een kwestie van smaak.
Het is maar net wat je definitie is van een perfecte track waarschijnlijk. :)
Voor mij betekent een perfecte track, een track die helemaal 100% het gevoel pakt. Die een tranceflow weet te veroorzaken waarin alle mogelijk storende elementen, die je uit de flow zouden kunnen halen, uit de weg zijn geruimd, en alles in de track een aansluitend effect heeft binnen een kloppend en organisch geheel.
Als ik het in woorden moet vatten, zou ik zo beschrijven....
 
Laatst gewijzigd:
Deze track ook nog eens onder handen genomen! Het synthmelodiestuk langer gemaakt, en veel meer! Afmix onder handen genomen en zo.
Heb alle tracks opgeschreven die me het uitbrengen waard lijken, en ga de komende maand aan een muziekalbum werken, en dan eens waar ik mijn muziek gaan uitstallen. :D :)

 
Heel eigen met oor voor genre en detail.
Gaat (daarom) 'niemand' naar luisteren ; - )

Goed bezig, dus.
 
zeer zeer mooi, mijn beste!!!
Zeer zeer bedankt, mijn schat!! :D:luv:

a ram sam sam, goelie goelie.... Fijn hoor. Geen idee hoe dit genre heet.

Dat weet ik dus ook nooit bij m'n eigen nummers. Ik ga niet proberen een bepaalde stijl te produceren.
Maar ik voel wel een beetje een verbinding met het psytrance genre (en dan vooral de slowere variant). En daar dan weer een hele vrije associatie op gebouwd.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top