Dozart - Modern Folklore

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Weer een nieuwe track gemaakt. Deze lag al een tijdje 'in de vriezer' en nu eindelijk eens gafatsoeneerd! Ik ben benieuwd hoe jullie 'm zo verre vinden. Uiteraard benieuwd naar goeie tips om het eventueel nog naar een hoger plan te tillen. 8>

Stijl: m'n eigen stijl :beard:

 
Op dat artistieke dingetje na zou ik er niets meer aan veranderen. Leuke aparte stijl van muziek. Van de details van mastering en mixing heb ik geen verstand, daarover moeten anderen maar oordelen. Mij viel daar niets verkeerds aan op.
 
Doet me een beetje denken aan de track van een tijdje geleden, toen had je ook een soort van Tibetaanse monnikentrack herinner ik me, maar da's niet zo mijn ding moet ik zeggen.
Toch vind ik 'm wel goed gemaakt en duidelijk herkenbaar als een Dozart track.
 
Mooie eigen track weer. Ik vind de kicks en bassen wat te hard, maar mis omgekeerd een sub bas drop. En toch ook wel een 'punt'; iets uitzonderlijks bovenop de goeie basis. De vocal sample is vet en het doet me aan van alles denken (beetje vaporwave, Grynpyret, Third Colony Music, allerlei 'future bass', ...). Werk met iemand samen cq. laat je remixen.
 
Mooie eigen track weer. Ik vind de kicks en bassen wat te hard, maar mis omgekeerd een sub bas drop. En toch ook wel een 'punt'; iets uitzonderlijks bovenop de goeie basis. De vocal sample is vet en het doet me aan van alles denken (beetje vaporwave, Grynpyret, Third Colony Music, allerlei 'future bass', ...). Werk met iemand samen cq. laat je remixen.

Thanks. Ga ik nog eens ff naar kijken, die kick en bass.
Iets uitzonderlijks boven op de goeie basis: ik denk dat ik wel begrijp wat je daarmee bedoeld; iets dat het echt 'killed' als het ware. Dat ben ik zelf ook nog een beetje zoekende. Voel dat ik idd niet helemaal 'done' ben met deze track. Maar ik weet er de vinger nog even niet op te leggen en dat moet me nog even invallen denk ik. Iig thanks voor de bevestiging van die gedachte!

En Robi: fijn dat te lezen man! thnx!
 
Sfeervol intro, en lekker basje. Vocals zijn ook tof, al doet het eerste stuk tussen 1:43 en 2:19 qua vocal een beetje overcompressed (ofzo) over, alsof die iets te veel weggedrukt worden door de kick en bas.

De stilte rond 3:24 vind ik niet passen. Hetzelfde geldt voor de hikjes op 4:47 en 5:23. En die sweep op 5:12 is net even iets te veel een dj die net te laat de knopjes weer loslaat. Die dingen halen wat mij betreft vooral de flow uit een track die het vooral daarvan moet hebben. De lead vanaf 4:42 vind ik heel vet, jammer dat dat stukje maar zo kort is.

In totaal wel een toffe track, paar puntjes afschaven en klaar.
 
Mooi Dozart, echt knap gemaakt. Probz!
hey leef jij ook nog? :D

thnx man!

Sfeervol intro, en lekker basje. Vocals zijn ook tof, al doet het eerste stuk tussen 1:43 en 2:19 qua vocal een beetje overcompressed (ofzo) over, alsof die iets te veel weggedrukt worden door de kick en bas.

De stilte rond 3:24 vind ik niet passen. Hetzelfde geldt voor de hikjes op 4:47 en 5:23. En die sweep op 5:12 is net even iets te veel een dj die net te laat de knopjes weer loslaat. Die dingen halen wat mij betreft vooral de flow uit een track die het vooral daarvan moet hebben. De lead vanaf 4:42 vind ik heel vet, jammer dat dat stukje maar zo kort is.

In totaal wel een toffe track, paar puntjes afschaven en klaar.

Dank voor je kritische noten! Ik ga er vanmiddag nog eens ff naar kijken :)
 
Weer update gedaan. De kritische noten zijn verwerkt. Hier en daar wat dingen gelikter en preciezer gemaakt.

Met name de tussen '1:43 en 2:19' is aangepakt. En rest trouwens ook!
 
Lekker speels, zeer inventief en uniek, goed gedaan gast, zeer professioneel! :)

Thanks, gloomy.
Ik ga ondertussen nog ff door met de professionalisering, en heb de track inmiddels alweer (subtiel) aangepast.
Het is pas klaar als er niks meer te spelen valt ;p
 
Kijk wel uit dat je het niet te 'professioneel' maakt, want dat haalt het leven eruit.
 
Back
Top