Opgelicht!! :(

Opgelicht!! :(

  • Jammer, weg poen.. Helaas pindakaas

    Stemmen: 7 11,9%
  • Aangifte doen, je weet maar nooit

    Stemmen: 14 23,7%
  • Koop nooit iets via internet

    Stemmen: 4 6,8%
  • Ik zou langsgaan...

    Stemmen: 16 27,1%
  • Je hebt nu een goede les geleerd, wees maar blij dat het niet om 1000 Euro ging.

    Stemmen: 15 25,4%
  • Weet ik veel?!

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik wil wel ff dat geheugen ophalen in Nijmegen, is maar een klein half uurtje rijden. :)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
ik probeerde laatst een 909 te kopen, ik hem betaalt was ie kapot! en ehh


nou ja goed

(na die geheugen actie van twin-x valt dit toch minstens te proberen, niet?)

LOL :)

Als ik er 40 had liggen had ik er zo een opgestuurd. Maar ja dat heb ik niet. :)
 
Het kwartje is nog niet gevallen geloof ik :)

Maar hoe is het nu afgelopen met het geheugen?
 
Nou, die gozer wou dus 32,50 voor een nieuwe module. Hij gaf mij z'n postbank rekening door. Toen had ik hem gemaild dat ik liever weer onder rembours wou handelen. Tijdje niks gehoord... Toen kreeg ik van hem een mailtje : Hey Dennis, ik heb nog steeds geen 32,50 op mijn postbank rekening gezien. Ik heb hier nog een module voor je liggen!

Dus ik hem weer teruggemaild dat ik het via rembours wou doen. En tot nu toe niks meer gehoord..

Verwacht er ook niet al te veel meer van.


Misschien een DSF knokploeg organiseren?! >:|
 
Origineel geplaatst door DJ41
Misschien een DSF knokploeg organiseren?! >:|

Hee ja, leuk. Eindelijk eens wat actie in de tent. Nee, ik ben bang dat dat wel niet veel meer zal worden met je geheugen. Maar goed, je bent toch mooi aan wat gratis geheugen gekomen.
 
Origineel geplaatst door omiel
Het kwartje is nog niet gevallen geloof ik :)

Ahh, ik had de helft maar gelezen, maar dat 909-verhaal is me dus in het echt overkomen, vandaar dat ik er naar vroeg. 8)

Kwartjes zijn al een tijdje uit de roulatie trouwens. :p
 
Origineel geplaatst door wiener303
Wat kost nou zoiets onder rembours opsturen?

Zo'n molotov coctail? ongeveer 10euro, alleen moet je wel een hele trage ontsteking hebben :p
 
De verrassing is de beste aanval ;)
 

Attachments

  • surprise.jpg
    surprise.jpg
    15,1 KB · Bekeken: 72
Dit soort dingen gebeuren veelvuldig en bijna dagelijks. Je moet zeker aangifte doen en de politie moet er maar wat aandoen. Daar betaal ik en jij (met nog zoveel miljoenen anderen) belasting voor.

Ik zou zeggen, aan het taalgebruik wat hij gebruikt zie je zo dat ie een oplichter is. Ik heb al veel voorbeelden gezien (nooit zelf meegemaakt gelukkig) en vaak om nog veel hogere bedragen (tot in de tienduizenden euro's) dusik zou zeggen doe aangifte. Als hij ze werkelijk heeft laten testen dan moeten daar rapporten ed. van zijn. Die kun je dan opvragen. Als hij deze niet heeft is z'n "alibi" niet waterdicht. Ik zal het maar voorleggen bij justitie.
Veel suc6 ermee !
 
he slipperman, kap *domme eens die onzin omhoog te schoppen met nog meer onzin of dingen die al in den treure zijn besproken.
 
Origineel geplaatst door Slipperman
Ik heb al veel voorbeelden gezien (nooit zelf meegemaakt gelukkig) en vaak om nog veel hogere bedragen (tot in de tienduizenden euro's

Kom maar op. Geen beter vermaak dan leedvermaak.

Aangifte doen van een ding van een paar knaken heeft weinig zin ben ik bang. Ik heb eens aangifte gedaan van verniellingen welke in de vele duizenden guldens liep en toen zaten ze me een beetje schaapachtig aan te kijken op het bureau.
 
hee krz wel een beetje aardig doen..zolang een thread niet op slot is mag iedereen er gewoon op reageren lijkt me..

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
hee krz wel een beetje aardig doen..zolang een thread niet op slot is mag iedereen er gewoon op reageren lijkt me..

Olaf

heb je gelijk in, mijn excuses.. ben een beetje prikkelbaar..
ben maandag geopereerd, zit als 5 dagen thuis, medicijnen, stoppen met roken, niet meer blowen...

sorry.. 8o)
 
cold turkey! dat blowen is ook helemaal niet goed voor je ;)
beterschap dan maar!

Olaf
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top