Opgelicht!! :(

Opgelicht!! :(

  • Jammer, weg poen.. Helaas pindakaas

    Stemmen: 7 11,9%
  • Aangifte doen, je weet maar nooit

    Stemmen: 14 23,7%
  • Koop nooit iets via internet

    Stemmen: 4 6,8%
  • Ik zou langsgaan...

    Stemmen: 16 27,1%
  • Je hebt nu een goede les geleerd, wees maar blij dat het niet om 1000 Euro ging.

    Stemmen: 15 25,4%
  • Weet ik veel?!

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beterchap !

Ik lees niet altijd alle reacties. Meestal reply ik meteen. Toch gewoon aangifte doen want alleen zo kunnen dit soort lui gepakt worden. Het is kassa ! al een keer gelukt dus ik zou zeggen gewoon doorgaan.
 
De politie doet vaak ook geen flikker. Je moet altijd een consumenten programma erbij halen want op de politie moet je vaak niet rekenen.

Daar betalen we dan belasting voor he!

Lang leve paars !
 
Origineel geplaatst door Slipperman


Ik lees niet altijd alle reacties. Meestal reply ik meteen.

Ik zou dit in het vervolg maar ff doen.
Het valt mij ook dat je veel oude posts weer naar boven haalt, terwijl de discussie al is afgelopen.

Ik weet dat wij mods de topic moeten sluiten, maar wij zien ook wel eens wat over het hoofd.....

gr. Marc
 
owee als iemand die lul van een pieter storms erbij haalt! ;)

Olaf
 
Pas erg op met memorychips. Alleen met een geaard polsbandje in je geaarde PC doen. Niet uit het zakje halen en door het huis lopen. Houd het frame van de PC vast (ontladen) als je geen polsband hebt. NOOIT in plastic wikkelen, tenzij dit SPECIAAL ESD veilig is (hardddisk zakje is OK).

ESD is statische ontlading, onmerkbaar, onhoorbaar en absoluut desastreus voor memory. Het spook is ook absoluut onzichtbaar. Het is GEEN sprookje dat chips defect raken. Ik werk dagelijks met de nieuwste chips en alleen met ESD-matjes op tafel, anti-statische stoel en schoenen.

Pas op met alles wat statisch kan zijn, zeker:
- plakband (wikkelt af en laadt op)
- net laser-geprinte A4 tjes (staan bol van de lading)
- truien
- plastic bureaus
- vloerbedekking
- krokodillen :confused:

Eigenlijk mag je het zelf niet uitvoeren tenzij je zeer goed met het pc-frame bent verbonden. Dan heb je geen spanning meer t.o.v. de PC. En even uitwasemen (huhhhhh zeggen) tegen de memorymodule kan ook geen kwaad, hoe vochtiger hoe ebeter (tot een zekere grens).

Ik hoop dat dit het was en de verkoper te goeder trouw was.

PS om deze redenen is het soms geen goed idee een betrouwbare server lekker goedkoop bij de computer planet te kopen, vaak wordt geen enkele bescherming gebruikt.

Suc6 verder en pas altijd op. :smeris:
 
Origineel geplaatst door wesko
Pas erg op met memorychips. Alleen met een geaard polsbandje in je geaarde PC doen. Niet uit het zakje halen en door het huis lopen. Houd het frame van de PC vast (ontladen) als je geen polsband hebt. NOOIT in plastic wikkelen, tenzij dit SPECIAAL ESD veilig is (hardddisk zakje is OK).

Ach, daar neem ik het niet zo nauw mee.. ben nu ook geheugen aan het bijprikken.. 13 x 256.. gewoon uit doos, met de blotehandjes.. niet moeilijk doen, maar erin proppen.. gaat altijd goed. :)
 
nou...........

ik heb ook een verhaal.

2jaar geleden ging ik vol trots naar Peter Verspuy (muziek winkel in rotterdam).

heb wat centjes gespaard en wilde de Roland jx305 halen.

Mensen waren heel klantvriendelijk. ik had toen de tijd er 2600 gulden voor betaald.
Toen ik thuis was ben ik hem blij gaan uit pakken en wat bleek nou, het was een tweede handse Synth te zijn.
Ik werd toen boos , heeeeeeeeeeel boos. ik voelde me genaaid, belazerd, in de zeik genomen .........
Ik ging voor een nieuwe synth en ik krijg gewoon een tweede handse mee ,voor de nieuw prijs !!!!!!!!!!!!!!!
ik ben toen boos terug gegaan en vroeg om uitleg .
Als eerste zeiden ze gewoon dat het een nieuwe is, maar toen ik ze de knopjes lieten zien ,kon je al snel genoeg zien
dat hij al meerdere malen is gebruikt (en zeker niet door mij , want ik had hem alleen maar uitgepakt).
Ik vond dat ze het gewoon tegen mij konden zeggen dat het een occasion is , maar de volle bedrag betalen gaat er bij mij niet in !!!!!!!!!!!!:duivels:
Na veel gepraat en gedraai heb ik een nieuwe gekregen .

ik heb die zaak sinds toen geboycot..........bagger zaak :[> :[> :[> :[> :[> :[> :[> :[>
 
Origineel geplaatst door krz
Ach, daar neem ik het niet zo nauw mee.. ben nu ook geheugen aan het bijprikken.. 13 x 256.. gewoon uit doos, met de blotehandjes.. niet moeilijk doen, maar erin proppen.. gaat altijd goed. :)

Bij jou wel, goed bedoeld, maar niet slim voor anderen. Het is een kwestie van "ik stak gisteren met mijn ogen dicht de straat over en ben niet aangereden". Het zegt niks. Andersom wel. Plat = dom.

Het gaat er gewoon om dat als je zelf voorzichtig bent, het niet fout gaat. Als je niet voorzichtig bent, KAN het fout gaan.

Maar goed, het hoeft ook niet fout te gaan, garanties heb je nooit met geavanceerde techniek. Enne... waarom zou de chip eigenlijk kapot zijn gegaan? Toch meestal ESD. :stupid
 
Origineel geplaatst door supermingwoe
Toen ik thuis was ben ik hem blij gaan uit pakken en wat bleek nou, het was een tweede handse Synth te zijn.

Dit heet een kutstreek, van mij mag zo'n zaak die keihard staat te liegen ter plekke afbranden. Lucifers bij mij gesponsord aanwezig.

Ik hoop dat ze het inmiddels beter doen. Misschien hebben ze zelfs internet en komen ze aan de weet hoe over ze gedacht wordt :duivels:
 
Origineel geplaatst door supermingwoe

ik heb die zaak sinds toen geboycot..........bagger zaak :[> :[> :[> :[> :[> :[> :[> :[>

Bijna iedereen heeft wel een slechte ervaring met een muziekzaak, maar dat maakt, in dit geval Verspui, nog geen baggerzaak.....
 
oke oke bam bam

ik vind het wel een .... zaak. De producten die ze hebben zijn zeer oke.

Ken je Feedback in Rotterdam. Dat is nou een mooie en goeie zaak !!!!!!!!!!!!!!!!!

:)
 
Er was gisteren nog een item bij Peter R de Vries over oplichters die de nieuwste Nokia's voor weinig geld verkopen, maar er uiteindelijk vandoor gaan met je geld. Twee van die gasten zitten nu wel mooi vast..

Dus mocht je ooit door iemand in Delft een telefoon aangeboden krijgen en vervolgens vanuit daar naar Rotterdam gestuurd wordt, dan heb je te maken met dezelfde bende van meneer mervin222@hotmail.com.
 
Origineel geplaatst door supermingwoe
oke oke bam bam

ik vind het wel een .... zaak. De producten die ze hebben zijn zeer oke.

Ken je Feedback in Rotterdam. Dat is nou een mooie en goeie zaak !!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Oohja? Is Feedback een goeie zaak? Heb ruim 1,5 jaar terug een delta 1010 geluidskaart bij ze gekocht. De postbode kwam het pakket afleveren en wat bleek? Het bleek een 2e hands te zijn. Ja hoorrrr!! Erg pissig ben je dan. Je hebt er toch de nieuwprijs voor betaald. Ik kon hem wel gewoon terugsturen en pas na een week of 4 kreeg ik een nieuwe versie. Eind goed al goed.

In iedere winkel worden fouten als deze wel gemaakt volgens mij. Ondanks dat ik flink pissig was heeft Feedback toch niet voor me afgedaan hoor. Ik heb daarvoor nooit slechte ervaringen bij ze gehad en heb daarna evengoed weer diverse dingen bij ze gekocht.
 
Leve de Online store.
Als je niet sterk in je schoenen staat en zelf research doet, word je toch altijd afgezet .
Niet alleen in muziek winkels trouwens. .:bekdicht:
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Bijna iedereen heeft wel een slechte ervaring met een muziekzaak, maar dat maakt, in dit geval Verspui, nog geen baggerzaak.....

Eerlijk is eerlijk: ik ben het met BamBam eens. Die gebruikt/demo/tweedehands/kapot-voor-nieuw truc past volgens mij elke zaak wel eens toe. Ze krijgen een hoop rotzooi terug en willen er toch ook weer vanaf. Ik heb ook wel 's gezeken over Feedback, daar heb ik een paar slechte ervaringen mee, maar dacht ik later: ook heel veel zeer goede!
En bij Verspuy zijn ze ook dik ok, ondanks die square overhemdjes. Pas nog een gebruikte delta1010 meegekregen (die het ook nog 's niet deed) maar de volgende dag kreeg ik netjes een nieuwe mee. Moest dus alleen een keer extra rijden en had een uur met een kromme rug achter mijn pc gelegen om de stekkers te prikken.

Ik ken eigenlijk geen een zaak of handelaar die nooit 's tekortschiet. Of.... wacht 's ... ja, ik ken er 1 !!!!! Die is nooit uit op geldelijk gewin, wil alleen maar iedereen blij maken.
 
Ik loop met dure spullen liever nooit het risico om genaaid te worden, dan ga ik het zelf wel halen... Op het moment dat ik meer dan 150 Euro moet betalen dan kunnen de reiskosten mij ook niet veel meer schelen..
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Leve de Online store.
Als je niet sterk in je schoenen staat en zelf research doet, word je toch altijd afgezet .
Niet alleen in muziek winkels trouwens. .:bekdicht:
nou ja lang leve .....

musiciansgear heeft zo goed als geen service
ik ben al 7 maanden bezig om me MDS aan de praat te krijgen
heb hem al 2 keer terug gestuurd en de laatste keer zeiden ze dat ze geen fout konden vinden
terwijl hij het nog steeds niet doet.
Als ik dan vraag wat en hoe ze getest hebben dan krijg ik geen antwoord :(

maar we zien wel de kous is wat mij betreft nog niet af :duivels:

BTW music force vind ikwel weer een super zaak
ik kom er altijd voor kleine rot dingen waar ze amper winst op maken en nog helpen ze me super goed daar
 
Naar aanleiding van al deze oplichterij 8), zag ik op 'marktplaats' deze advertentie:
(Het stond bij de categorie 'professionele speakers' :confused: )

Een Marktplaatsadvertentie
Aangeboden:
Wilt u ook alle kopen tegen fabrieksprijzen?

Prijs:
Fabrieksprijzen

Beschrijving: U HOEFT NOOIT MEER NAAR DE WINKEL!!!

Wilt u ook voortaan alles tegen fabrieksprijzen kopen met volledige garantie?Ik geef u een voorbeeld.

Fabrieksprijs 400 euro
Groothandelprijs 500 euro
Winkelprijs 750 euro
Consumentenprijs 750 euro

In dit voorbeeld levert het u een voordeel op van 350 euro als u tegen fabrieksprijs koopt!

Wilt u deze kosten besparen? Meld u dan nu aan. Voor aanmelding betaald u eenmalig 20 euro administratiekosten. Alles wat de klant wenst kunnen wij leveren. Als u zichzelf aanmeld krijgt u binnen een paar dagen uw eigen codenummer, deze heeft u nodig om prijzen op te vragen of om iets te bestellen.
Om prijzen op te vragen of om iets te bestellen dient u echter wel aangemeld te zijn. Wij geven op alle bestelde producten 100% fabrieksgarantie en binnen 2 dagen gratis thuis afgeleverd. Voor aanmelding of informatie kunt u contact opnemen via e-mail of tel. 06-13167863.


(WIJ GARANDEREN U DAT U BIJ DISCOUNT EUROPE HET GOEDKOOPSTE UIT BENT.)

P.s Bekijk het toegevoegde plaatje voor een duidelijk voorbeeld.U heeft de keuze uit meer dan 100.000 A-merken.
Hier de link: http://www.a1markt.nl/printbody.php3?g=a1muziek&u=profspeakers&ID=82&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=

Moet je dit nou serieus nemen want ik vind dit een beetje stinken...:peukie:
 
Of het stinkt?

"Voor aanmelding betaald u eenmalig 20 euro administratiekosten"

ahum...

bovendien is het "betaalt" en niet "betaald".
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top