• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential Circuits Prophet 2000 sampler

Prijs
600 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.501
Locatie
Nijmegen
Waar vind je tegenwoordig nog een betaalbare vintage sampler? Nou hier dus! De Prophet 2000 heeft die heerlijke 12-bit sound, gecombineerd met analoge filters (8x CEM3379 voor alle 8 voices).
Hij heeft het uitbreidingsbord naar 512 KB geheugen geinstalleerd.
Alle toetsen, draai- en drukknoppen werken correct. Gebruikt in een niet-rokers studio.
De originele, erg uitgebreide handleiding zit er ook bij.

Ik heb de Lotharek Floopy Drive emulator ingebouwd, wat een stuk handiger werkt, je kunt normale SD kaartjes gebruiken. Daarnaast is er natuurlijk ook nog de geweldige gratis P2K editor waarmee je o.a. de bestanden die je op je PC hebt bewerkt via MIDI over kunt sturen naar de Prophet. Maar ook alle settings kun je fijn op een groot scherm doen en dan in 1x over zenden.
De Floppy Drive zit er ook nog bij als je terug zou willen naar de originele staat (kwestie van omwisselen, niks gesoldeerd of gemod). Eventueel heb ik er ook zelfs nog een hoop floppies bij.

Mijn Prophet heeft 2 aandachtspuntjes:
- De vorige eigenaar heeft een sigaret op twee toetsen laten vallen en een andere toets heeft een deukje (zie foto's)
- De schakelaar om te kiezen of de OUT/THRU out of thru is zit er niet meer op. Hij staat in de thru stand, wat ik ook het handigst vind. Er zit immers al een aparte MIDI out uitgang op.

Zoek de video van Espen Kraft over de Prophet 2000 maar eens op op YouTube en je bent verkocht.

Hij is nogal zwaar (lees: gebouwd als een tank) dus ophalen is het handigst. Indien enigszins in de buurt kan ik 'm ook zelf brengen tegen vergoeding.

IMG_7951.JPG


IMG_7952.JPG


IMG_7953.JPG


IMG_7957.JPG


IMG_7968.JPG
IMG_7965.JPG


IMG_7969.JPG



IMG_7964.JPG


IMG_7970.JPG


IMG_7972.JPG
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top