Opgelicht!! :(

Opgelicht!! :(

  • Jammer, weg poen.. Helaas pindakaas

    Stemmen: 7 11,9%
  • Aangifte doen, je weet maar nooit

    Stemmen: 14 23,7%
  • Koop nooit iets via internet

    Stemmen: 4 6,8%
  • Ik zou langsgaan...

    Stemmen: 16 27,1%
  • Je hebt nu een goede les geleerd, wees maar blij dat het niet om 1000 Euro ging.

    Stemmen: 15 25,4%
  • Weet ik veel?!

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een sticky tread met daarin louge handelaren en foute winkels. Lijkt mij zeer ok.
Nog iets wat bij mij naar oplichting riekte was de upgrade van m'n RM1X naar 1.13. Moest m'n blauwe toeverdoos ruim 4 weken bij Music Store (Leeuwarden) afgeven. Terwijl dit volgens Olaf in 10 minuten kan.

Ook voor een nominatie voorde goude molotov award .

Greetz,

Yawgmoth
 
Afwachten..

Afwachten..

Ik zou het in ieder geval 'even' afwachten. Komt er geen respons binnen.. 2 dagen. Stuur dan een brief naar die gast op, waarin je heel duidelijk zegt wat er volgens jou gebeurd is.. en wat er nu moet gebeuren (je geld terug.. of nieuw geheugen.. lijkt me duidelijk).

Haalt dat niets uit.. dan zou ik zeker aangifte doen.

Geweld, dreigementen etc. zijn echt geen oplossing. Als deze gast op deze manier mensen oplicht.. dan weet ie ook waar hij mee bezig is. Dat maakt hem niet een fijn persoon om koffie bij te gaan drinken.
 
waar heb ik dat gezegd over 10 minuten?? er moet nl een nieuwe EPROM in de RM1x gezet worden..dat is niet iets wat de meeste muziekwinkels zelf doen..dus meestal moet ie dan naar Yamaha nederland gestuurd worden, waar ze de EPROM's vervangen...

dat lijkt me dus zeker geen molotov award ;)

Olaf
 
Re: Afwachten..

Re: Afwachten..

Origineel geplaatst door CraZ
Stuur dan een brief naar die gast op, waarin je heel duidelijk zegt wat er volgens jou gebeurd is.. en wat er nu moet gebeuren (je geld terug.. of nieuw geheugen.. lijkt me duidelijk).

Haalt dat niets uit.. dan zou ik zeker aangifte doen.

Geweld, dreigementen etc. zijn echt geen oplossin

Ik zou de brief zelfs aangetekent versturen, anders heb je nog geen poot om op te staan.
 
Aangifte heeft echt geen zin. Je bent accoord gegaan bij de aanname van het pakket. 41 heeft geen poot om op te staan, hoe lullig dit ook is.
 
Origineel geplaatst door krz
Aangifte heeft echt geen zin. Je bent accoord gegaan bij de aanname van het pakket. 41 heeft geen poot om op te staan, hoe lullig dit ook is.

En...... zou hij kapot .....of normaal werkend geheugen kopen !!??

Je mag toch aannemen dat je ook krijgt waar je voor betaald ....pakje aangenomen of niet.
 
Origineel geplaatst door glennplumber


En...... zou hij kapot .....of normaal werkend geheugen kopen !!??

Je mag toch aannemen dat je ook krijgt waar je voor betaald ....pakje aangenomen of niet.

Weet jij dan ook wanneer en hoe dat defect is gegaan? Het hoeft nl. niet de schuld van de verkoper te zijn. Het kan ook bij het transport zijn gebeurt en dan is de verkoper niet de schuldige.
 
Zoals krz al zei je hebt waarschijnlijk geen poot om op te staan.

Omdat ik t altijd zeer erg vind zulke shit wil ik je helpen.

Geef mij je adres en ik stuur je twee modules op van 128mB 133mhz

Meer kan ik niet voor je doen. Probeer die gast zo veel mogelijk te mailen blijf m lastig vallen todat ie er schijtziek van is. Op die wijze zul je meer bereiken. Doe die aangifte gewoon maak het hem zo lastig mogelijk. Hij kan niet aantonen dat jij het hebt gesloopt.

Vergeet niet te zeggen dat je antistatich armbandje hebt gebruikt.

Dus kom op met je adres en je krijgt de helft van me.
Grtz Twin-x

Enne alleen jij andere DUS NIET comprende. Want ik weet nu al wat voor reply's ik krijg.
 
Origineel geplaatst door administrator
Want ik weet nu al wat voor reply's ik krijg.

zoals? ;)

Olaf
 
Ik blijf het maar vaag vinden .... dat versturen van spullen via de post.

Is er dan werkelijk geen enkele manier om iets veilig via de post af te handelen ???????????????
 
Twin terug? Welkom, wil je je even voorstellen? ;)
 
Origineel geplaatst door administrator
Zoals krz al zei je hebt waarschijnlijk geen poot om op te staan.

Omdat ik t altijd zeer erg vind zulke shit wil ik je helpen.

Geef mij je adres en ik stuur je twee modules op van 128mB 133mhz

Meer kan ik niet voor je doen. Probeer die gast zo veel mogelijk te mailen blijf m lastig vallen todat ie er schijtziek van is. Op die wijze zul je meer bereiken. Doe die aangifte gewoon maak het hem zo lastig mogelijk. Hij kan niet aantonen dat jij het hebt gesloopt.

Vergeet niet te zeggen dat je antistatich armbandje hebt gebruikt.

Dus kom op met je adres en je krijgt de helft van me.
Grtz Twin-x

Enne alleen jij andere DUS NIET comprende. Want ik weet nu al wat voor reply's ik krijg.

Kijk, DIT VIND IK NOU PURE KLASSE! Maar waarom zou jij mij je geheugen willen geven, omdat ik zo stom ben om opgelicht te worden? Ik vind het wel superklasse hoor!

Adres:

[weggehaald door CraZ op verzoek van DJ41]

Ik ga in ieder geval aangifte doen als hij niet binnen 2 dagen reageert, dan maar een keer voor lul naar de politie, maar dan zal ik wel lekkerder slapen 's nachts!

Twin X --> Thanks!! :)
 
Last edited by a moderator:
Cool!! Hardstikke bedankt man!!! Je hebt mijn vertrouwen in mijn medemens weer hersteld! En hierbij beloof ik ook plechtig niet meer dit soort crap via internet te kopen. Dan maar iets duurder in een winkel. Ik had daar ook al over nagedacht, maar ik kon het niet echt hebben dat ik een halfjaar geleden de kans had om 512 MB 133mhz SDRAM te kopen voor 95 GULDEN en het niet had gedaan en nu betaal je voor 512 MB 200 EURO in de winkel!!! Echt belachelijk!

Twin X -- BEDANKT!
 
ehh..administrator is niet twin-x

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
ehh..administrator is niet twin-x

Olaf

Oh? waarom stond dat dan onder zijn post? :confused:
 
lekker hoor, wat the fuck krijgen we nou!

ik kan me nl nog heel goed herinneren dat ene "administrator" hier na het vertrek van Twin-X een paar postings plaatste waarin ie een mooi verhaal ophing dat ie de boel had overgenomen van Twin-X en over software licenties bladibladibla...

nou nou, of hebben we hier met een schizofrene persoonlijkheid te maken?

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
lekker hoor, wat the fuck krijgen we nou!

ik kan me nl nog heel goed herinneren dat ene "administrator" hier na het vertrek van Twin-X een paar postings plaatste waarin ie een mooi verhaal ophing dat ie de boel had overgenomen van Twin-X en over software licenties bladibladibla...

nou nou, of hebben we hier met een schizofrene persoonlijkheid te maken?

Olaf

;) stay on topic!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top