Waar luister je NU naar? II

Wilde een duimpje geven, totdat ik naar de Joy Division video's scrolde.

Blijft bijzonder, zo'n grote liefde voor New Order en Joy Division niks aan vinden.
 


Wie weet een goeie CD-winkel waar je dergelijke obscuur (maar subliem) werk kunt kopen/bestellen?
 
Uiteraard wel eens van The Tube [1982-87 Channel4] gehoord, want net als Later With... [1992-2010's BBC], ook met Jools Holland een 'Live' muziek-show op britse TV maar the Tube is nooit toendertijd hier op TV te zien geweest.
Nou is er op die nieuwere YOUtube best wel wat van terug te zien maar nu ook complete afleveringen.
(van een wellicht vroegere medewerker)
Kwam dit kanaal vandeweek tegen en dat is best leuk om allemaal nog te zien uit die 'new wave / synthpop' tijd.

Kijken dus, want... episode 4 heeft LIVE(!!) Flock of seagulls & Robert Palmer (met 2 PPG Wave's) & Simple Minds (New Gold Dream album).
En episode 8 & 17 zijn o.a. te zien Gary Numan interview, Depeche Mode, Visage (legendarische Steve Strange), Eurythmics (prachtig!).




 
Dit vind ik een heel mooi nummer van The Gathering
van de CD Souvenirs: Even the spirits are Afraid.
Hele mooie drum track...:okdan:

 
De favoriete nummers van de baby. Hij wordt er rustig van, dus ik draai ze grijs. Synth-gehalte is wel wat mager.. daar ligt nog wat werk voor de toekomst.



 
Back
Top