Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Misschien al je synths weg doen en een groter huis kopen van de opbrengst, maar dan heb je wel weer ruimte maar geen synths dus dat schiet ook niet op
CS_5HLid.jpg

Dat is geen optie.
Ik kan natuurlijk ook verhuizen binnens huis, maar dan moet ik de woonkamer (25m2) omruilen tegen de slaapkamer (7m2) wat nogal krap wordt.
Mij is ook al verteld waarom ik niet eens een paar ECHTE synths aanschaf (JP8/MM/P5) en die low budget synths van mij gewoon weg moet doen, dan heb ik meer ruimte.
Dat kan maar laat ik nou net niet opzoek zijn.maar die synths :?
 
@ DigiLoog
Mooie verzameling hoor!

Waarschijnlijk ben je meer tijd in de slaapkamer / studio dan in de woonkamer. Ik ken muzikanten die de studio naar de woonkamer verplaatst hebben. Maar ik begrijp dat dit voor jou geen optie is. En een loft / studio ruimte ergens huren zou dat niet een optie voor je kunnen zijn?
 
Nog meer gear aanschaffen geeft niet alleen een ruimte probleem maar tevens een technisch aangezien je maar 16 midikanalen kunt aansturen en ik ze regelmatig allemaal tegelijk tijdig nodig heb.
Ik wil graag ALLES aangesloten hebben en niet steeds moeten ompluggen.
Dus ik laat het zoals het is, niet elders huren (onhandig en extra kosten) of ruilen met de woonkamer waar ik rond de eeuwwisseling al zat .
Wil ik een nieuwe aankoop doen dan moet er een andere uit en ik wil eigenlijk niets kwijt, misschien de door mij ooit nieuw gekochte Yamaha QS-300 om plaats te maken voor een Prophet VS.

Heb nu al te veel met 11 synths, 7 modules en 3 drummachines.
Synths kopen om alleen te verzamelen vind ik pure geld verspilling, had ik mijn Syrinx, OSCar, Synthex, AX-60, SH-5, Pro One, etc etc ook wel kunnen houden en op de kast of onder het bed kunnen opslaan.
 
Laatst gewijzigd:
Wat, had jij een Syrinx? Zo'n vette synth, en dan nog van die toffe kleuren...
 
Een Roland A-880 ofzo en je hebt er 8x16 :okdan:

Precies, ik heb al sinds mensenheugenis zo'n simpele MAV-8 van Kawai en dat werkt voor mij ook prima.

Nou moet ik zeggen dat ik wel iets anders werk hoor, want 16 kanalen is voor mij echt wel genoeg. Heb niet alles tegelijk aangesloten staan en wissel af en toe wat spullen af (voor zover ik uberhaupt nog actief ben dan, maar dat is weer een ander verhaal). Bij mij in de woonkamer staan dus ook de nodige synths alleen maar mooi te wezen eigenlijk.
 
Final set up.

die setup is geweldig! :halleluja
erg jaloers op je jupiter 6 en die CR78, hoeveel heeft je de string ensemble gekost?

had laatst en video van kraak en smaak gezien waar oskar heel droog over zijn solina zegt "10€ bij de kringloop, meestal zijn ze duurder"

 
Nieuwe setup; alles meer binnen handbereik. Patchbay erbij voor de hardware fx. Deze patchbay moet wel nog verhuizen naar het zwarte rack onderaan.
Midi controller toegevoegd die ik gebruik al remote control om de jam opnames te starten. Is wel praktisch omdat dit de scheiding maakt tussen het mix procces (neerzitten) en lekker jammen (rechtstaand).
 

Attachments

  • Studio-okt2017.jpg
    Studio-okt2017.jpg
    102,2 KB · Bekeken: 46
Back
Top