Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Het is eventjes geleden dat ik wat gepost heb, maar recentelijk verhuisd waardoor ik tevens een compleet nieuwe studio gebouwd heb :)

90624899_2770300789752709_6658673586389123072_o.jpg - Click image for larger version  Name:	90624899_2770300789752709_6658673586389123072_o.jpg Views:	0 Size:	34,7 KB ID:	3770085

2020-07-13 10_23_08-Window.png
 

Attachments

  • 2020-07-13 10_23_08-Window.png
    2020-07-13 10_23_08-Window.png
    613,2 KB · Bekeken: 121
Laatst gewijzigd:
Impression Heel mooi! Zo'n prachtige studio in mijn eigen huis blijft een droom voor me. Hopen dat het lukt in het volgende huis :-)

Zolang er nog geen kinderen zijn is de zolder sowieso mijn eigendom hahaha en tegen de tijd dat ze dan een kamer mogen opeisen zijn we ook nog 10 jaar verder!

Nice, werkt dat lekker met schermen boven elkaar?
Ja dat werkt superfijn! Wel alleen met mixer boven, want wanneer je de hele tijd omhoog moet kijken is het niet prettig natuurlijk.
 
Zolang er nog geen kinderen zijn is de zolder sowieso mijn eigendom hahaha en tegen de tijd dat ze dan een kamer mogen opeisen zijn we ook nog 10 jaar verder!

Als je die tien jaar daarvoor nog maar wel aan muziek maken toekomt ;). Ik vind het behoorlijk zoeken met kinderen (tijd/energie etc), maar ook gezellig hoor :)
 
Zijn dat zelf gebouwde stands onder de monitors? En wat zijn die speakers met de basspoort vooraan?
 
Ja we hebben het gehele meubel zelf gebouwd :) De speakers zijn de Event 20/20 Bass speakers.

Die Event is passief?
Netjes hoor. Mag ik een foto vd achterkant vd schermen om te zien hoe je dat boven elkaar brengt? Heb een vermoeden maar dat is een dure accessoire
 
Die Event is passief?
Netjes hoor. Mag ik een foto vd achterkant vd schermen om te zien hoe je dat boven elkaar brengt? Heb een vermoeden maar dat is een dure accessoire

Nee dat zijn actieve monitors je hebt er ook een passieve versie van inderdaad.
Ik heb zo niet even een foto van de achterkant, maar het zou een dure oplossing kunnen zijn om ze zo neer te zetten. Ik heb het alleen opgelost met een ikea kastje erachter zoals deze (weet niet zeker of dat exact hetzelfde model is maar dan heb je een idee).
https://www.ikea.com/nl/nl/p/eket-kast-donkergrijs-50334591/


Cornerman ​​​​​​Thanks @ Cornerman
 
... maar het zou een dure oplossing kunnen zijn om ze zo neer te zetten. Ik heb het alleen opgelost met een ikea kastje erachter zoals deze (weet niet zeker of dat exact hetzelfde model is maar dan heb je een idee).
https://www.ikea.com/nl/nl/p/eket-kast-donkergrijs-50334591/


Cornerman ​​​​​​Thanks @ Cornerman

mooie oplossing. Je foto heeft me aan 't werk gezet. Ik had nog een te lage arm liggen. beetje liggen rommelen en buis kunnen verlengen door creatief er adapter buis over te schuiven waar dan weer een langere buis in past.
Het resultaat, dankzij je foto vandaag dus :mega:
IMG_4531.jpg
 
mooie oplossing. Je foto heeft me aan 't werk gezet. Ik had nog een te lage arm liggen. beetje liggen rommelen en buis kunnen verlengen door creatief er adapter buis over te schuiven waar dan weer een langere buis in past.
Het resultaat, dankzij je foto vandaag dus :mega:

DR-55 ook gevonden ;-)
 
Laten fixen hoop ik, als mijn tech guy reageert op de mail van gisteren, tenminste. Heb geen idee wat er loos is, ben geen elektronicus van opleiding, deed maar elektro - mechanica, dat klinkt 't zelfde maar is 't niet :D
O moet dat tegenwoordig met een k geschreven worden, spellingchecker... Da's nieuw.
 
mooie oplossing. Je foto heeft me aan 't werk gezet. Ik had nog een te lage arm liggen. beetje liggen rommelen en buis kunnen verlengen door creatief er adapter buis over te schuiven waar dan weer een langere buis in past.
Het resultaat, dankzij je foto vandaag dus :mega:

Nice! Sommige oplossingen kunnen in een klein hoekje zitten! :) Wilde het eerst met een TV-beugel maken, maar toen kwam ik dat kastje tegen en dat past perfect.
 
Onverwachte droom die uitkomt: update. De a7x waren in b stock voor n prijs waar ik geen neen tegen kon zeggen. Ben al bij dat tonecontrol de F5 niet binnen had ookal stonden ze op hun website. Dit is beter :D
Heel tevreden nu, klinkt trouwens waanzinnig met die actieve 2 weg set uit mijn dj verleden (allesinds de topjes)
Laat ons 't de nabij en minder nabij set noemen.


En nu denken jullie 'tja, niet bepaald mooie foto's"

Zal ik even wat andere lampies aandien aan de andere kant ;)



kop.jpeg
 

Attachments

  • jaja.jpeg
    jaja.jpeg
    46,8 KB · Bekeken: 113
Laatst gewijzigd:
Back
Top