Aargh! Marktplaats.nl niet meer gratis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca


Is ook een forumlid!
Of ons eigen forum marktplaatsje.. Maar dan moet het wel meer catogorien krijgen en dan moet de search button terug.

Wie is het dan?

Ik vind het wel een toffe site. Maar hij is vrij rustig.
 
er staat bij producer's gear wel een emu sp1200 te koop voor 900 dollar :p :p :p
 
Nog meer alternatieven? Ik weet nu niet meer zo goed waar ik moet zoeken. Ik keek elke dag toch wel 1 maal op marktplaats.

Misschien handig om wat op te sommen.

www.producersgear.com
 
Wat dachten jullie van ViaVia?

Vie I-net gratis AD plaatsen en hij komt gratis in je krantje.
Dankzij Via had ik iets van 5 reacties op me juno. Via marktplaats maar 2.

http://www.viavia.nl
 
Ik heb die viavia site nooit helemaal begrepen(zal wel aan mij liggen) Je moet iets vaags met een telefoonummer doen geloof ik om op ads te reageren.
Daar haak ik meestal af. Ik wil gewoon simpel een emailtje kunnen sturen. :confused:
 
Re: Aargh! Marktplaats.nl niet meer gratis

Origineel geplaatst door 4-Tek
Marktplaats.nl, de site waar het overgrote deel van onze gear verhandelt wordt is ineens niet meer gratis. Het kost nu 6 pleuro om een advertentie te zetten voor een apparaat dat meer dan 200 euro kost.

AAAAARRRRGH!

Mischien en hopenlijk komen ze er nog op terug ?, de bezoekerteller schiet met sprongen omlaag....:stupid
En t'is een snelle en overzichtelijke site.

greetings.
..
.
 
Zelfs voor gevraagd moet je betalen, ik heb twee keer een advertentie
geplaatst met ? als bedrag en kreeg een e-mail terug , ze vonden dat
de synthesizer meer dan 200 euro waard was.
Dat is wel zo maar aan die tip die ze geven om de 6 euro bij het
koopgedrag te voegen gaat dan niet op.
En wat doen ze dan met bieden , ruilen , N.o.t.k , T.e.a.b ,
doe maar wat , zie adv .
Ik denk dat de prijs naar 500 euro moet inplaats van 200 euro
voor een gratis advertentie.
 
Weblinks op Marktplaats

Weblinks op Marktplaats

Nog iets wat ze hebben bedacht: het plaatsen van een weblink mag, maar daar betaal je dan 6 Euro voor...:stupid

En nog een grap: "Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!" Duh...:stupid:stupid

Marktplaats: 'Internet zoals het bedoeld was'

En ik denk dat ze eerder blij zijn dat er een stuk minder mensen komen, want het kostte Marktplaats waarschijnlijk bakken met geld om de gebruikte bandbreedte te betalen.

Maar goed, tijd voor een andere marktplaats dus. Misschien dat ik www.producersgear.com maar eens ga proberen.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Boost303
Je kan nog wel gewoon gratis adverteren op marktplaats je moet alleen je prijs niet in de advertentie zetten

Kan je proberen, maar grote kans dat je dan na een tijdje dit mailtje krijgt:

"Beste Boost303,

Door het grote succes van Marktplaats.nl en de kosten die dit met zich meebrengt zijn wij helaas genoodzaakt sinds 12 maart 2002 een bedrag van 6 euro in rekening te brengen voor produkten/diensten met een waarde van 200 euro of hoger.
Alleen op deze manier kan Marktplaats.nl blijven voortbestaan en bouwen aan een nog betere dienstverlening.
Meer informatie over het hoe en waarom betalen op Marktplaats.nl kunt u vinden op http://www.hetgoed.nl/infopages/betalenopmarktplaats.html

EĆ©n van onze beheerders heeft de waarde van uw produkt/dienst in groep Muziek/instrumenten/cd's/concerten en rubriek Samplers hoger dan 200 euro geschat, en daarom vragen wij u te betalen voor uw advertentie.

Uw advertentie is tijdelijk non-actief, totdat de betaling in behandeling is genomen."
 
Ik kwam net 'n slimmerik tegen die z'n Pulse voor 2,50 euro erop had gezet. In de advertentie zelf stond natuurlijk gewoon 250 euro.
Maar dit soort dingen kunnen ze alleen door 'n mens laten checken, wat ook weer duur is en tijd kost. Ik hoop idd dat ze erop terug komen.
 
of je vult bij het bedrag gewoon inderdaad een laag getal in, en schrijft eronder :

Bel of mail voor de werkelijke prijs.... :)
 
Origineel geplaatst door Kenny
of je vult bij het bedrag gewoon inderdaad een laag getal in, en schrijft eronder :

Bel of mail voor de werkelijke prijs.... :)
Vervolgens mailen ze je dat je aangeboden synth meer dan 200 euro waard is en verwijderen ze je advertentie met het verzoek hem opnieuw te plaatsen met een goede prijs en 6 euro erbovenop
 
Super irritant zeg! Is er een goed alternatief behalve Ebay (is geen alternatief)


Arv
 
Origineel geplaatst door Synic

Vervolgens mailen ze je dat je aangeboden synth meer dan 200 euro waard is en verwijderen ze je advertentie met het verzoek hem opnieuw te plaatsen met een goede prijs en 6 euro erbovenop

Dus kunnen we ook wel vergeten dat iemand z'n 303 van zolder voor 50 euro verkoopt omdat ie denkt dat 't 'n soort Casio-dingetje is ;)

Maar er zit bij marktplaats dus iemand al die advertenties te checken?
 
De advertenties op marktplaats.nl worden inderdaad in de gaten gehouden.
Dat zullen ze ongetwijfeld de eerstkomende tijd nog even blijven doen om het kaf van het koren te scheiden.
Misschien dat ze er over een maand of twee mee ophouden.
 
Kreeg ook zo'n leuk mailtje terug nadat ik een ad voor een sampler had geplaatst. Beste ... blabla... meer waard... blabla...

Heb even teruggemaild dat ik met het bod accoord ging en dat ze de boel konden komen ophalen.:W
 
Laatst gewijzigd:
He, en whaddup dan met die kneuzen van Interface? Staat al 'n week dezelfde advertenties op. Inclusief 'n advertentie voor 'n JV-1080 die ik 'n jaar geleden geplaatst heb...
 
Bij Interface laten ze alleen maar de ads staan omdat het zo interessant lijkt. Doen ze bij FM ook altijd, met een dozijn verwijzingen in de text naar de ads.. Zijn ze zeker trots op??

Arv
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top