Ehm, beginners probleempjes...

Heb even m,n R 8 geklooit als je nu eens op midi drukt en dan RX CH en die op 10 zet.Maar ik blijf er bij R 8 moet op CH 1 en die Juno op 2 8)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door marcuuu
Heb even m,n R 8 geklooit als je nu eens op midi drukt en dan RX CH en die op 10 zet.Maar ik blijf er bij R 8 moet op CH 1 en die Juno op 2 8)

Die sotnd altijd op 10...dat werkt dus ook niet. ;{

[lastig mode]
Dus de juno op de thru van de r8? Mag ik vragen waarom jou dat het beste lijkt? Want dan verstuurt de juno dus geen noten naar m'n sequencer...Nou komt er zowiezo binnenkort een masterkeyboard, dus wat dat betreft hoeft dat ook nog niet zo'n ramp te zijn want dan zal ik de boel alsnog anders moeten aansluiten...[/lastig mode]

En ach, dat 't nu nog niet allemaal niet 100% werkt is ook niet zo'n ramp, eerst de rest van m'n setup compleet maken, misschien dat dat al wat helpt (nieuwe geluidskaart etc.)
 
Laat anders gewoon die juno met rust en pak de midi out van de computer en een snoer naar je R 8 naar midi in en dan in Cubase alle midi kanalen proberen en als je een gluid hoord vind hem dan terug onder de banks en pads en ga dan het midi CH veranderen.
 
Origineel geplaatst door marcuuu
Laat anders gewoon die juno met rust en pak de midi out van de computer en een snoer naar je R 8 naar midi in en dan in Cubase alle midi kanalen proberen en als je een gluid hoord vind hem dan terug onder de banks en pads en ga dan het midi CH veranderen.

Dus gewoon ff ALLEEN mijn r8 aansluiten (zowel in als out)....maar de reden dat hij 2 geluiden tegelijkertijd laat horen (de juno en de r8 dus) lijkt mij dat de r8 op de midi thru van de juno heb aangesloten. Lijkt me sterk dat ik met enkel die r8 die juno er nog doorheen hoor (duh...:P)...hij geeft wel de geluiden van m'n r8, maar bij elke noot die ik aansla hoor ik die juno ook meedoen. Dus dat lijkt me niet echt een oplossing toch?
 
Back
Top