[GITAREN AMBIENT] Guitar girl

Gave track! Ken ik wel waarderen die stijl!
Alleen dat orgelgeluidje(?) vanaf +/-2 minuten is qua middentonen, e.d. wat te voor m'n speakers en dat vinnik ERG jammer!! Verder vind ik een helemaal naar links 'gepande' gitaar en een helemaal naar rechts 'gepande' stem irritant; ik had 't liever gewoon "in 't midden" gehad, maar da's een kwestie van smaak..
Verder is 't nummer gaaf! En goed voor een kwartier-versie met wat extra geluiden erbij aan 't eind. (ik heb wat met lange nrs. ..)
 
De middentonen zijn bij nader inzien inderdaad misschien wat te veel van het goede ja, ik ga er nog eens naar kijken/luisteren!
 
welke software heb je gebruikt voor die electro stem? Moet geloof ik wel een heel klassiek programmaatje zijn, want ik kom het overal tegen. Ik wil het ook hebben :)

groet,

Daan
 
Terwijl ik zelf een nummer zat te posten herinnerde ik me ineens dat ik deze helemaal was vergeten te reviewen :)

Een erg vette track dit.

Ik vind in eerste instantie het gitaargeluid echt kut. Het is veels te droog ofzo.... of juist niet... ik weet het niet.
Maar zodra die stem erin komt vind ik het wel vet. Die stem is ook echt kicke. Ik zou ook wel willen weten welk programma dat is idd... Gewoon Fruity Loops toevallig ?
Ik vind het niet echt storend dat het zo gepanned staat trouwens. Geeft wel het juiste effect.

Als die mooie synth erin komt bij 2:30 ga ik er echt ff relaxt voor zitten. Fantastisch !
Heerlijke geluidjes ook op de achtergrond en heerlijk drumgeluid. Helemaal prima.
Lekker slepend allemaal. Misschien zou er net een klein dingetje nog bij kunnen hier en daar (heel zacht stemsampletje ofzo zoals in het begin). Ik heb dit nog niet getypt of die stem fade langzaam weer in :D Was ik ff vergeten.
Hier ben ik ook naar de stem gaan luisteren. Erg vette tekst. Ik begrijp de clue niet maar tis wel vet.

Owja.... Voordat die fantaaaaaaaaaaaastische synth erin komt herinner ik me ineens weer dat die gaat komen !!! Echt ongelooflijk Toolish... Suppppperr psychedelisch man. :) :)

Die basskick verveelt me de ene keer gigantisch. En de andere keer vind ik hem wel ok. Maar ik denk toch dat een wat electronischere kick hier beter zou passen. Een lekkere goa-kick ofzo.

Over het einde zit ik ook een beetje in dubio. Ik vind het op zich een goed einde maar ik denk dat het vetter zou kunnen.

Goed ik heb eigenlijk weinig negatieve kritiek te geven over dit nummer. Dus laten we het erop houden: Hij is gewoon goed ! :biertje:

Paul.
 
Back
Top