Oxygene strings

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Denk dat ik ze maar weer wegdoe, het effect wat ik wilde werkt dus niet dus ga ik maar weer gewoon met de effecten van de mixer aan de gang, zit ook een phaser in, wellicht dat het daar wel mee lukt.
 
Je kan toch ook gewoon 1 phaser gebruiken op bv het linkerkanaal en dan het rechterkanaal clean? En dan niet keihard links/rechts pannen maar een beetje er tussenin.
 
Fout lag geheel aan mijn zijde, ik master idere keer maar 1 spoor ipv 2 sporen. Geen wonder dat het dus mono was.
 
En nog een sessiestuk van vanmiddag, opgenomen met al mijn instrumenten. Met de titel On The Run.

https://soundcloud.com/phochos/phochos-ontherun

MonoTribeje klinkt ook lekker.
 
Zo dus:

phase.gif


Ja, ik begrijp best wat je bedoeld. Maar zat nog even te luisteren naar de tracks en ik heb toch het idee dat er maar 1 phaser is die wordt gebruikt. Ofwel kan het zijn doordat het een mono opname is dat er maar 1 kanaal doorkomt. Er is duidelijk maar 1 "sweep" (of hoe je dit ook zegt).


Wat me ook wel opvalt zijn de strings zelf. Ze benaderen echt wel een eminent 310. Heb al meerdere (solina)strings gehoord ism phasers, maar deze klinken echt wel overtuigend.
 
Ja, ik begrijp best wat je bedoeld. Maar zat nog even te luisteren naar de tracks en ik heb toch het idee dat er maar 1 phaser is die wordt gebruikt. Ofwel kan het zijn doordat het een mono opname is dat er maar 1 kanaal doorkomt. Er is duidelijk maar 1 "sweep" (of hoe je dit ook zegt).

Ik heb een fout gemaakt iedere keer bij de eindmix. Maar 1 spoor gemastered ipv van de twee, dus daarom klinkt het inderdaad mono en niet stereo. Fout dus geheel bij mij, daarom richting Beverwijk maar.................
 
Je kan toch ook gewoon 1 phaser gebruiken op bv het linkerkanaal en dan het rechterkanaal clean? En dan niet keihard links/rechts pannen maar een beetje er tussenin.

Ga beide gewoon weer gebruiken, de fout was geheel aan mijn kant vanwege maar een kanaal masteren ipv twee. Wat een Lullo ben ik toch.............................
 
Ik heb een fout gemaakt iedere keer bij de eindmix. Maar 1 spoor gemastered ipv van de twee, dus daarom klinkt het inderdaad mono en niet stereo. Fout dus geheel bij mij, daarom richting Beverwijk maar.................

wat is ter in beverwijk?

:mega:
 
ff on topic

ff on topic

strings klinke goed hoor door die phaser, ben wel benieuwd naar de stereoversie..met 2 phasers..
:okdan:
 
Deze mag wat mij betreft worden afgesloten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top