• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Air 192/14 - Behringer Crave en Neutron

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

REVERSEDSKIES

Nieuwkomer
Lid sinds
6 augustus 2017
Berichten
4
Ik stop met elektronische muziek en heb een andere interface gekocht die beter werkt op mijn PC dus deze moeten weg.

Wat de MN-Audio interface betreft heb ik wel een waarschuwing voor AMD gebruikers. Het schijnt dat AMD, voornamelijk op hun B series chipsets, nog wel eens problemen kunnen hebben met bepaalde USB apparaten. Hier is helaas deze interface een van. Ik heb zelf een B550 chipset en had er veel problemen mee zoals stotterend geluid bij praktisch alles wat ik op mijn PC deed. Zelfs bij het switchen van het ene tabblad naar het andere in de browser gebeurde het al. Dus als je zelf een AMD chipset hebt, maakt niet uit welke, is het voor eigen risico! Op mijn oude intel laptop had ik geen problemen dus verwacht ook niet dat je er problemen mee zult krijgen.
Ik heb de interface niet geregistreerd bij M-Audio en heb geen flauw idee welke software er bij komt want ik heb zelf nooit behoefte bij meegeleverde software. Maar hier kom je wel achter als je de interface registreert.
Ik heb de interface bij Thomann gekocht op 3 februari dit jaar dus er zit nog minstens 1 jaar garantie op. Ik geef liever de factuur niet mee maar gelukkig doet Thomann daar niet moeilijk over. Je krijgt van mij het factuur nummer en order nummer, als je dan vermeldt dat het een tweedehands product is kun je gewoon garantie krijgen.
Er zitten wel wat krasjes op de interface want het materiaal is schijnbaar erg gevoelig voor lange nagels. Is niet te zien op de foto want mijn telefoon wil de interface om een of andere reden niet goed op de foto zetten.

De Behringer Crave en Neutron gaan ook weg. Deze hebben, voor wat ik kan zien, geen gebruikerssporen. (kan wel zijn dat ik bij de Neutron 2 knoppen heb omgewisseld maar weet het niet zeker).
De Crave heeft geen garantie meer maar de Neutron wel. Deze heb ik op 28 juni dit jaar gekocht dus hier zit ook nog garantie op. Ook hierbij geef ik liever niet de factuur mee maar gelukkig doet ook Bax niet moeilijk. Ook bij hun, onder vermelding van het factuur en order nummer en onder vermelding dat het een tweedehands product is, kun je gewoon garantie krijgen.

De nieuw prijs voor mij was;
266 voor de M-Audio
322 voor de Neutron
171 voor de Crave

Er zitten wat extra patch kabels bij de synths (beide kwamen oorspronkelijk met 6 maar er zitten nu 12 bij elk) en heb eventueel nog 3 MIDI kabels van Roland (1 van 5 meter en 2 van 3 meter) en een 3.5 naar 6.3 jack kabel van 3 meter.

Ik hoop voor alles rond de 350 รก 400 euro te krijgen.

DSC_0118.JPG
DSC_0116.JPG
DSC_0111.JPG
 
Back
Top