FreddyConfetti
Leuven
Hallo,
Ik heb net een nieuw midi keyboard gekocht en wil het oude aan mijn neefje schenken. Het heeft alleen midi in en out dus hij heeft een midi naar usb kabel nodig of een midi-audio interface.
Aangezien hij een laptop heeft die reeds enkele jaren oud is, en Reaper gebruikt met Asio4all vrees ik dat er met die midi naar USB kabel misschien latency gaat ontstaan.
Maar die kabel kost hem 15 EUR en hij heeft eigenlijk geen geld, dus dat is de goedkoopste oplossing. Ik denk zelf dat hij veel beter af is met een goedkoop audio midi interface, want hij gaat waarschijnlijk ook binnekort problemen krijgen met die Asio4all als hij meer en meer plugins gaat gebruiken.
Heeft iemand nog zoiets liggen?
Ik heb even op 2dehands gekeken voor hem:
Deze is binnen zijn budget maar die ziet er echt gaar uit vind ik....
Deze lijkt me wel iets om mee te beginnen maar is direct 20 eur duurder:
En de laatste is nog 10 EUR duurder maar ik heb zelf een Quad Capture voor onderweg en deze lijkt daar wel heel hard op:
Wat is jullie mening? Hebben jullie zelf nog aanbevelingen? Of nog je eerste interface ergens in de kelder liggen?
Ik heb net een nieuw midi keyboard gekocht en wil het oude aan mijn neefje schenken. Het heeft alleen midi in en out dus hij heeft een midi naar usb kabel nodig of een midi-audio interface.
Aangezien hij een laptop heeft die reeds enkele jaren oud is, en Reaper gebruikt met Asio4all vrees ik dat er met die midi naar USB kabel misschien latency gaat ontstaan.
Maar die kabel kost hem 15 EUR en hij heeft eigenlijk geen geld, dus dat is de goedkoopste oplossing. Ik denk zelf dat hij veel beter af is met een goedkoop audio midi interface, want hij gaat waarschijnlijk ook binnekort problemen krijgen met die Asio4all als hij meer en meer plugins gaat gebruiken.
Heeft iemand nog zoiets liggen?
Ik heb even op 2dehands gekeken voor hem:
Deze is binnen zijn budget maar die ziet er echt gaar uit vind ik....
② audio midi interface — Professionele apparaten — 2dehands
Creative E-MU 0404 auido/midi interface usb 2.0in goede staat
www.2dehands.be
Deze lijkt me wel iets om mee te beginnen maar is direct 20 eur duurder:
② M-Audio M-Track Interface — Midi-apparatuur — 2dehands
Amper gebruik. Heel goede toestand.Te komen afhalen.Prijs onbespreekbaar.
www.2dehands.be
En de laatste is nog 10 EUR duurder maar ik heb zelf een Quad Capture voor onderweg en deze lijkt daar wel heel hard op:
② Roland Duo-Capture EX USB audio interface — Geluidskaarten — 2dehands
Jaren lang plezier van gehad, maar intussen een uitgebreider model aangeschaft. Ik zoek nu een waardige overnemer die hem een 2de leven kan schenken.-
www.2dehands.be
Wat is jullie mening? Hebben jullie zelf nog aanbevelingen? Of nog je eerste interface ergens in de kelder liggen?
Laatst gewijzigd: