TB-303 basline

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wavejockey

Ouwe rot
Lid sinds
16 oktober 2012
Berichten
609
Locatie
A'pen - Amstelveen - Chiba
hallo,

bij wie kan ik eens afkomen met m'n MPC om zijn/haar Roland TB303 te komen samplen aub?

-kan 's avonds/'s nachts & weekends-

ik denk dat je toch een kleine 3-4h moet rekenen

bedankt lavast,

joris
 
Welkom in Twente!

Is dat te doen?

De koffie is klaar!
 
Met een plugin? TS is redelijk duidelijk in wat hij zoekt en geeft ook duidelijk aan geen behoefte aan een vst te hebben. Jij blijft door zemeren en daarna ga je ook nog bijdehand doen. Flikkert toch op met je VST, lijkt hier steeds meer een Softwareforum.nl te worden.
 
hoi,

dank u voor deze ontboezemingen

ik stel voor dat jullie daarover een topic of voor mijn part een forum over beginnen maar mijn thread niet hacken!!!

ciao,

j

Hacken van een thread? WTF? Je bent hier te gast vrind, even niet vergeten.
 
TS is baas in eigen topic.....OT is niet normaal.....dus wat is nou je probleem. TS reageert geheel correct.
 
Was gewoon de bedoeling duidelijk te maken dat het samplen van een 303 weinig nut heeft.
En als ie het dan toch wil doen kan hij beter een VST samplen die exact hetzelfde klinkt, hoeft ie geen kilometers te verspillen.
Als dat niet on topic is weet ik het ook niet meer.. Als er daar geen inhoudelijke reactie op komt, maar iets zoals "ga toch weg, start je eigen topic" dan vind ik dat een gefrustreerde reactie.. juist toch?
 
heren,

bedankt voor de support,
maar dit is een discussie hardware vs software
en valt buiten dit topic

dus begin er zelf een als je je wijsheid daarover kwijt wil

ik heb ondertussen een nieuwe afspraak in twente ; we zullen zien of het lukt

j
 
Nou heleboel legendarisch klassiekers hebben niet eens een echte 303 erin dat zijn vaak gewoon sample loops met de pitch gespeeld zodat je onwijs debiele rare grooves krijgt....zeker begin jaren 90...303 loopjes in je S900 en knippen maar
 
heren,

bedankt voor de support,
maar dit is een discussie hardware vs software
en valt buiten dit topic

dus begin er zelf een als je je wijsheid daarover kwijt wil

ik heb ondertussen een nieuwe afspraak in twente ; we zullen zien of het lukt

j


Veel succes

Wat ga je dan samplen? losse sounds of volledige loops?
 
Lekker belangrijk..Alsof in 30 jaar nog niemand dit idee heeft gehad. Kom je dus ook tot de conclusie dat dit gewoon tijdverlies is en je totaal geen creatieve muziek bekomt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top