• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-808 + TB-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

FModulation

Ingeburgerd
Lid sinds
17 november 2014
Berichten
74
De twee meest legendarische en iconische analoge wapens in de geschiedenis van elektronische muziekproductie in sublieme topstaat.

De TR-808 is al jaren in mijn bezit, na maanden twijfelen beslist te verkopen wegens herstructurering van de studio na verhuis naar een nieuwe locatie met het besef dat ik een TR-808 zoals deze nooit meer ga terug zien. Hij is in bijna onberispelijke collectorsitem staat, met originele plastic overlay van de jaren 80 en een custom stofhoes, die elke andere TR-808 wegblaast op vlak van klankkwaliteit. Don't take my word for it, ask for samples, more detailed pictures or visit my studio and testify yourself.

De TB-303 is in een niet perfecte maar in zeer goede staat en klinkt fantastisch en heeft recent een uitgebreide service gehad via Roland met een nieuwe output and vernieuwde tact-switches. Ik heb door de jaren heen verschillende 303's gehad, en net zoals bij de 808 klinken ze allemaal anders door tientalle jaren het telkens opwarmen en afkoelen van het circuit krijgen ze allemaal hun unieke sonische karakteristieken en deze heeft een strakke saw, diepe square en heel mooie ronde resonance. Vraag gerust naar demo's en bij serieuze interesse in uitgebreid testen vanzelfsprekend.

Ik verkoop deze waardevolle verzamelstukken muziekgeschiedenis niet aan de eerste beste koper die met het gewenste bedrag over de brug komt om te vermijden dat ze later op ebay terecht komen en doorverkocht worden. Ik zoek een nieuw eigenaar die met dezelfde muzikale passie deze iconische instrumenten een nieuwe thuis zal geven.

Prijs:

TR-808 = €3500
TB-303 = €2200
Combo = €5500

Ik heb de voorkeur deze NIET te verzenden maar het zou eventueel een optie zijn afhankelijk van de situatie. Ik reken dan een verzekerde zending en pak de spullen zorgvuldig in om alle mogelijke risico's te vermijden. Om contact op te nemen stuurt u mij een privé bericht en dan geef ik je mijn telefoonnummer.
 

Attachments

  • DSC_1272 edit.jpeg
    DSC_1272 edit.jpeg
    50,4 KB · Bekeken: 163
  • DSC_1274 edit.jpeg
    DSC_1274 edit.jpeg
    54,1 KB · Bekeken: 128
  • DSC_1275.JPG
    DSC_1275.JPG
    63,8 KB · Bekeken: 124
  • DSC_1270.JPG
    DSC_1270.JPG
    52,7 KB · Bekeken: 135
  • DSC_1278.JPG
    DSC_1278.JPG
    50,3 KB · Bekeken: 123
  • DSC_1279.JPG
    DSC_1279.JPG
    49,1 KB · Bekeken: 123
  • DSC_1277.JPG
    DSC_1277.JPG
    48,1 KB · Bekeken: 130
  • DSC_1281.JPG
    DSC_1281.JPG
    40,5 KB · Bekeken: 131
  • DSC_1280.JPG
    DSC_1280.JPG
    50,3 KB · Bekeken: 116
  • DSC_1271.JPG
    DSC_1271.JPG
    51,8 KB · Bekeken: 130
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top