• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Akai MPC2000XL

Prijs
800 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

d-j-h

Ingeburgerd
Lid sinds
17 augustus 2016
Berichten
25
Locatie
Amsterdam
Bij deze bied ik mijn met veel liefde gebruikte MPC2000XL te koop aan. Hij is uitgebreid met de output expansion en heeft de FX optie geïnstalleerd. Verder zit er een card reader in. Hij werkt helemaal naar behoren, maar heeft wat kleine ouderdomsverschijnselen: soms moet je een knopje twee keer indrukken en bij de assign slider moet je een klein beetje druk naar de zijkant houden als je hem heen en weer beweegt.
De sequencer werkt super fijn, samplen gaat gemakkelijk en hij klinkt dik. Waarom doe ik hem dan weg? Heb hem nu een paar jaar als hart van mijn studio gebruikt, maar ik ben de laatste tijd nieuwsgierig geworden naar andere manieren van sequencen. Dus het is tijd voor wat grote veranderingen in m'n setup.

De MPC is bij mij thuis werkend te zien/uit te proberen. Ik ben naast verkoop ook geinteresseerd in een ruil tegen een Akai S-1100, E-MU Emax 1 of 2, Roland S-750 of 770 of Korg DSS-1 (prijsverschil komen we wel uit).
 

Attachments

  • $_86.jpeg
    $_86.jpeg
    86,8 KB · Bekeken: 196
  • $_86 (4).jpeg
    $_86 (4).jpeg
    86,3 KB · Bekeken: 133
  • $_86 (3).jpeg
    $_86 (3).jpeg
    54,5 KB · Bekeken: 135
  • $_86 (2).jpeg
    $_86 (2).jpeg
    69,4 KB · Bekeken: 128
  • $_86 (1).jpeg
    $_86 (1).jpeg
    71,9 KB · Bekeken: 125
Back
Top