MA5A C&C Music Factory Colonel Abrahams mash up mix

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Laatste projectje aangepast, heel veel dingen er uit en vocalen er in... zitten nog wel een paar kleine glitches in maar in deze demo mag dat dus :D

https://soundcloud.com/warehousegrooves/ma5as-time-2-jack-colonel
 
Hey.. vette sound!! Lekker dat zweverige padje en die heerlijke acid bleepjes :) :dj:

Lekkere vocalen.. maar het lijkt of de melodie van de zanglijn die Colonel Abraham zingt niet helemaal matched met de akkoorden die het padje doet.. misschien nog ff wat bij pitchen? ;)
Daarintegen.. de rest van de vocalen is wel erg ok.. en die melodie die de dame van C&C doet is dan weer helemaal gemaakt voor dat pad arrangementje :okdan:
 
Hey Meukijver :) De CA vocalen zijn gematched, de akkoorden hebben een kleine zweef (maar dat had ik ook zo gepland, geeft imo een iets breder geluidsbeeld) Moet het geheel nog een keer nalopen (paar kleine glitches verwijderen)

Dank je voor je opmerkingen en complimenten natuurlijk :okdan:
 
Hoi Gloomer, De vorige versie was een "non" vocale back to the days mix plus extra lo-fi effecten :)
Gezien daar het commentaar was dat het "te lo-fi" was heb ik een groot gedeelte omgegooid, strings gemaakt en toegevoegd plus een paar (ook voor die periode) passende vocalen.
Zeker Colonel Abrams omdat dat volgens mij de eerste plaat is die ik ooit live draaide voor publiek (1985) en dit nog steeds tijdloze muziek vind :)

Oja, en bedankt voor je compliment natuurlijk :okdan:
 
Back
Top