[Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Eindelijk is het dan zover: de beloofde "Favoriete Synthforum Track 2004" stemronde!

Ter opfrissing van het geheugen: In deze thread konden eind vorig jaar zelfgemaakte tracks worden ingestuurd, één per Synthforum lid. Dit met het doel: bepalen van de meest populaire tracks, zodat er uiteindelijk één officiele "favoriet" uit de bus komt.

In deze thread gaan we stemmen op de ingezonden tracks, volgens een kleine aanpassing van het alom populaire Songfestival systeem. Op de sluitingsdatum 14 Februari 2005 wordt de eindstand opgemaakt - en zullen we dan eindelijk weten wie de "winnaar" is!

Spelregels

-> Hoe kan ik stemmen?
Heel eenvoudig! Beluister de tracks in onderstaand overzicht. Gebruik hiervoor bij voorkeur een ATV-dag!
Bepaal je favorieten, en kies er 3 uit. Je favoriet krijgt drie punten, je nummer twee krijgt twéé punten, je nummer drie krijgt één punt

Plaats nu een bericht in dit topic met je puntentoekenning. Alleen op deze manier wordt je inzending meegenomen.
Iedereen mag stemmen, je mag natuurlijk slechts één keer punten toekennen.
Alleen als je denkt dat je het anders niet redt, mag je op jezelf stemmen. (Kansloos!)
Overig onsportief gedrag wordt bestraft middels de traditionele Synthforum steniging met oude adapters!

-> Zijn er verschillende categorieen om in te stemmen?
We hebben in overleg besloten dat dit meer werk en discussie oplevert dan het plezier toevoegt.
Als je het niet eerlijk vindt dat appels en peren worden vergeleken, onthoud dan dat het ook niet om de "beste" track gaat, maar om de "favoriete" track van de Synthforum leden.

-> Bepaling van de winnaar
We zijn van plan met enige regelmaat een tussenstandje te publiceren.
De winnaar is diegene die op de sluitingsdatum 14 Februari 2005 de meeste punten heeft gekregen in deze thread.
Er valt tot op heden eigenlijk niets te winnen, behalve de eer.
Al willen we niet uitsluiten dat als beloning de befaamde "bruine ster" zal worden toegekend!

Let op: Inzendingen die langere tijd niet functioneren (kapotte link) zullen worden beschouwd als "teruggetrokken uit de strijd".

-> Ik heb vragen of opmerkingen!
Stuur even een PB'tje naar de poster dezes, en u zult worden gehoord.
Als je kapotte links treft, of een ander probleem met een inzending: gaarne even melden.

En dan nu: Let the games begin!

Overzicht Inzendingen

<table border=1 cellspacing=1 cellpadding=5 align=center width=100%><tr><th>Forumlid</th><th>Artiest</th><th>Track</th><th>Aantal Stemmen</th></tr><tr><td >Scratch</td><td>Scratch</td><td>Fallin' In Love</td><td>1</td></tr><tr><td >P 'Mc</td><td>P 'Mc</td><td>To Exceed</td><td>0</td></tr><tr><td >6 trak</td><td>Electroshock Piggybank</td><td>Fosfor in my cabinet</td><td>68</td></tr><tr><td >quifster</td><td>Pascal & Robinez</td><td>A New Day Rising</td><td>73</td></tr><tr><td >Naton.Rozenburg</td><td>Sinusz Man</td><td>Electronisch Zeehonden Paradijs</td><td>31</td></tr><tr><td >turtel</td><td>turtel</td><td>303takuparp</td><td>3</td></tr><tr><td >Soundtrooper</td><td>Soundtroopers</td><td>Shake That Booty</td><td>38</td></tr><tr><td >xpanded stereo</td><td>Intergalactic racer</td><td>Turbo Rocket</td><td>8</td></tr><tr><td >Yawgmoth</td><td>Yawgmoth</td><td>Syek</td><td>2</td></tr><tr><td >dobbit</td><td>André Pascal</td><td>World Is Our Own</td><td>14</td></tr><tr><td >ProtoHuman</td><td>Planet Unknown</td><td>Eunomia</td><td>2</td></tr><tr><td >demian</td><td>demian</td><td>Spaced Elevator</td><td>8</td></tr><tr><td >fuse</td><td>fuse</td><td>free</td><td>13</td></tr><tr><td >murw</td><td>murw</td><td>lang lee</td><td>0</td></tr><tr><td >Synthesizer11</td><td>apollo</td><td>spaceship</td><td>11</td></tr><tr><td >Danny</td><td>Guy-lian</td><td>Reality versus Dreams</td><td>9</td></tr><tr><td >Nolet</td><td>Blitzpop</td><td>White Sins</td><td>49</td></tr><tr><td >dsil</td><td>Heroes of the third kind</td><td>Not suitable for mothers in law</td><td>3</td></tr><tr><td >hermax</td><td>Hermax K</td><td>Tower Granata</td><td>6</td></tr><tr><td >DJ Bies</td><td>DJ Bies</td><td>They Know</td><td>6</td></tr><tr><td >PIE</td><td>Pi</td><td>Radio Tuning</td><td>37</td></tr><tr><td >d.j.conflict</td><td>d.j.conflict ft IB4</td><td>The trip</td><td>1</td></tr><tr><td >Imipolex</td><td>Imipolex</td><td>Strange Attractors</td><td>4</td></tr><tr><td >phochos</td><td>phochos</td><td>The Lunar Rills and Mountains</td><td>0</td></tr><tr><td >trash</td><td>trash</td><td>May the Funk</td><td>53</td></tr><tr><td >Gijs</td><td>Gijs & Unic</td><td>Le Bruit de la Nuit</td><td>2</td></tr><tr><td >Dr.RiPsaw</td><td>Dr.RiPsaw</td><td>Up to The Rim</td><td>30</td></tr><tr><td >Sander</td><td>Sander</td><td>Sendex 2504v2</td><td>13</td></tr><tr><td >tim</td><td>tim</td><td>Naamloos</td><td>0</td></tr><tr><td >Traxopia</td><td>Traxopia</td><td>DarkVoices</td><td>0</td></tr><tr><td >Wesko</td><td>Wesko</td><td>Zes</td><td>4</td></tr><tr><td >TheVorTex </td><td>Michael</td><td>mars</td><td>0</td></tr><tr><td >WarmeBakker</td><td>WarmeBakker</td><td>Lust Greed Deception</td><td>0</td></tr><tr><td >Reefer</td><td>Reefer</td><td>Slammer</td><td>4</td></tr><tr><td >Thijs_ganger</td><td>Thijs_ganger</td><td>Sad Story With Little Feet</td><td>6</td></tr><tr><td >Creatormusic</td><td>Creatormusic</td><td>Commodore 64</td><td>14</td></tr><tr><td >EmotionSpace</td><td>EmotionSpace</td><td>System Factory</td><td>1</td></tr><tr><td >Coady</td><td>Coady</td><td>Adena</td><td>0</td></tr><tr><td >Cirkelzaag</td><td>Cirkelzaag</td><td>Niemand wil dansen</td><td>6</td></tr><tr><td >Bliepertronic</td><td>Headquarter</td><td>Shadows On The Ground</td><td>11</td></tr><tr><td >Mastermind NRG</td><td>Mastermind</td><td>Mastermind In Love</td><td>0</td></tr><tr><td >Rino</td><td>Rineau</td><td>Drunk 'n High</td><td>19</td></tr><tr><td >jgeers</td><td>jgeers</td><td>My Oppurtunity</td><td>7</td></tr><tr><td >Unic</td><td>Unic</td><td>Sound Of The Synths</td><td>8</td></tr><tr><td >Sus4</td><td>Sus4</td><td>Sentence Diagram</td><td>0</td></tr><tr><td >Neon Vomit</td><td>Neon Vomit</td><td>Oh kom maar eens kijken</td><td>0</td></tr><tr><td >Theactor</td><td>Theactor</td><td>Space</td><td>0</td></tr><tr><td >Conflix</td><td>Conflix</td><td>Indecent Proposal</td><td>5</td></tr><tr><td >Cornelis a.</td><td>Cornelis a.</td><td>The Petroel</td><td>0</td></tr><tr><td >Wim van Lenthe</td><td>Wim van Lenthe</td><td>Tune</td><td>0</td></tr><tr><td >Roonan</td><td>Roonan</td><td>Doopher Maniac</td><td>8</td></tr><tr><td >Sjeijk</td><td>Sjeijk</td><td>aynm</td><td>3</td></tr><tr><td >Chrizz</td><td>Chrizz</td><td>Exorfish (Ichtus in Memoriam)</td><td>2</td></tr><tr><td >Trigg</td><td>Trigg</td><td>Blue Logic</td><td>23</td></tr><tr><td >Ornathon</td><td>Ornathon</td><td>Igor Vertus Kill the Serpant Servants</td><td>2</td></tr><tr><td >Alan</td><td>Alan</td><td>Memories</td><td>3</td></tr><tr><td >Bouncemasters</td><td>Bouncemasters</td><td>Now Is The Fucking Time</td><td>4</td></tr><tr><td >Synthmann</td><td>Synthmann</td><td>Constraining Creativity</td><td>3</td></tr><tr><td >Anthonievos</td><td>Anthonievos</td><td>Xstyle</td><td>0</td></tr><tr><td >Ytse</td><td>Ytse</td><td>My Mike</td><td>1</td></tr><tr><td >EDP</td><td>EDP</td><td>Morning Breeze</td><td>0</td></tr><tr><td >Saskija</td><td>Saskija</td><td>Mellogroove</td><td>10</td></tr><tr><td >Burp & Sjeijk</td><td>Burp & Sjeijk</td><td>nr2</td><td>0</td></tr><tr><td >Bjodero</td><td> Bjorn de Roeyer</td><td>Outro</td><td>11</td></tr></table>
 
Last edited by a moderator:
OK, de eerste stemmen dan maar :).

Hello Holland, these are the final results of the Belgian jury :D


Unix: Sounds of the Synths: 1 point
Saskija: Mellogroove : 2 points
Hermax: Granata : 3 points

Aan alle anderen: zeer knappe dingen - proficiat, maar deze drie vielen het meeste binnen mijn persoonlijke smaak.

Lange leve de creativiteit op dit forum :okdan:

:doei:
 
Laatst gewijzigd:
Dit lijstje lag al lang klaar.
(had liever een top5 gehad, nu moest ik echt heel zwaar kiezen)

1: Quifster - A new day rising
2: Dr Ripsaw - Up to the rim
3: Danny - Reality versus dreams
 
Ik heb ze ondertussen allemaal wel beluisterd (hoop ik toch :)). Heel moeilijk om te kiezen.

Maar dan toch:

1. jgeers met jgeers - My Oppurtunity (3 ptn)

2. Rino met Rineau - Drunk 'n High (2 ptn)

3. 6 trak met Electroshock Piggybank - Fosfor in my cabinet (1 pt)
 
Laatst gewijzigd:
Goed;

3 punten voor; DJ Blies - They know
Deze is echt geweldig.

2 punten voor; Turtel - 303takeuparp
Superrelaxed.

1 punt voor; Creatormusic - Commodore 64
Commodore 64 blijft gewoon geil.
 
1) Trash - May the Funk
2) d.j.conflict ft IB4 The trip
3) laat ik nog even open voor het geval ik zelf nog een puntje nodig heb, of er 0 krijg }:|

:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
1. Fuse - Free (3.pnt)
2. conflix - Incident Proposal (2. pnt)
3. Yawgmoth - Syek (1.pnt)

En deze nummers vond ik ook nog 't vermelden waard (hoewel ze helaas geen plaatsje in m'n top drie konden bemachtigen): Demian - Spaced Elevator; Theactor - Space (zelden zo'n heerlijk fris en vrolijk nummer gehoord!); Phochos - The Lunar Rills and Mountains; Trigg - Blue Logic (Wat een human feel!); Pi - Radio Tuning.

edit: voor de duidelijkheid ff het aantal punten er achter gezet.
 
Laatst gewijzigd:
My ratings:
1) Quifster, A new day rising: 3 punten :okdan:
Mooie klanken en opbouw, goed gemixed. Blijft ondanks lengte spannend tot het eind.

2) Naton Rozenburg, Sinusz Man: 2 punten
Een hele aparte track met goede opbouw en harmonie. Sommige klanken vervormen een beetje in het hoog en de track zou iets korter mogen.

3) Trig, Blue Logic: 1 punt
Mooie soundscape, goed gemixed; E-piano mag wat meer naar voren worden gemixed en een beetje meer variatie naar het eind toe kan geen kwaad.
 
Bericht door een moderator:
Plaats nu een bericht in dit topic met je puntentoekenning. Alleen op deze manier wordt je inzending meegenomen.

... dat wil zeggen: geen volledige punteninzending -> niet meenemen in de telling.
Dit ter (gedeeltelijke) voorkoming van discussie over manipulatie van de verkiezing.
Trouwens: het is toch sportief om even te bekijken welke andere inzendingen de moeite waren?

Verder: de track van Bjodero nog toegevoegd
 
  • Unic - Sound Of The Synths.............. :halleluja :halleluja :halleluja
  • Soundtroopers - Shake That Booty......:halleluja :halleluja
  • Jgeers - My Oppurtunity......................:halleluja
:halleluja = 1 punt :eureka:
 
Hallo hier Rotterdam calling...................... hier zijn de resultaten van de Basicsystem jury :)

Na het luisteren van alle tracks bleven deze tracks voor mij over :

Trigg-Blue Logic : gewoon een heerlijke laidback track
Unic-Sound of the Synths: mooie synthesizer track
Pie - Radio Tune : lekkere lofi sounds
6 Trak - Fosfor in my Cabinet : superlekkere funky space track
Soundtrooper - Shake that Booty : erg lekker en funky
Rinau - Drunk 'n High : track met een hele lekkere Amerikaanse House vibe
Roonan - Dooppher Maniac : track met mooie Detroit invloeden

Maar ja, ik mag er maar 3 kiezen en dat zijn deze geworden :

8) 1 punt : Soundtrooper-Shake that Booty

8)8) 2 punten : Trigg- Blue Logic

8)8)8) 3 punten : 6 Trak- Fosfor in my Cabinet.
 
Hay

Het is moeilijk te kiezen, allemaal stijlen die allemaal opzich leuk zijn

no lang dobben nr 1: synthesizer 11, spaceship 3 punten (a smal step for 1 men................................)

2 : Danny , Realityversus dreams

3 : Ytse , my mike


Greetz Turtel _-/8D\-_
 
Mijn beoordeling na alles geluisterd te hebben:

3 punten: Pascal & Robinez - A New Day Rising
erg melodieus, mooi geheel

2 punten: Hermax - Tower Granata
gave geluiden, netjes gemaakt

1 punt: turtel - 303takuparp
zeer apart, bleef me boeien ondanks de eenvoud van opzet

eervolle vermelding: Creatormusic - commodore 64
nostalgisch vroeger gevoel kwam meteen opzetten.


Niemand die 'memories' mooi vind dan?

Groetjes
 
3 punten; imipolex - strange atractors. goede productie, goede sfeer, zou ik zo in een chill set kunnen draaien
2 punten,synyhman.constraining creativity. een lekker deuntje! zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.....
de schamele 1 punt, dr ripsaw -up to the rim lekker gespeeld, maar niet erg orgineel
 
jaja:

drie punten: Quifster
2 punten: Andre Pascal
1 punt: bouncemasters:dubbel:
 
1 Pascal en Robinez (Quifster) - a new day rising erg mooi.... 3 punten dus...
2 Alan - Memories lekkere trancetrek........2 punten dus
3 Rineau (Rino) - Drunk & High...totaal niet my kind of dance maar ik vind het toch verassend goed! coole trek 1 punt

en dan nog een bijzondere vermelding voor een komend talent

Sinterklaas (Neon Vomit) met o kom maar eens kijken. iets meer tempo en het is een floorfiller! Mooie afsluiter voor Marco Remus van Awake ofzo..... die leadsound jengelt zo goed!


:dj:
 
1 - Pi - radio tuning (zet ik nog 800 keer op)
2 - Circelzaag - niemand wil dansen (eg wel!)
3 - 6 Trak - fosfor in my cabinet (steeds anders)


:halleluja :halleluja :halleluja
 
Op 3 met 1 punt: 6 Trak

Op 2 met 2 punten: quifster

Op 1 met 3 punten: Dobbit ....ik zit echt op je CD te wachten....!!

:halleluja mannen, allemaal steengoeie tracks!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top