Het Koningslied..... Kun jij het beter? :S

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997

Attachments

  • 132.jpg
    132.jpg
    29,1 KB · Bekeken: 29
Laatst gewijzigd:
Ojee, is het alweer zo laat! :S Heb nu bijna zo'n 5 uur zitten prutsen en er is 'n beginnetje!
Toch nog moeilijker dan ik verwacht had...

FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks)
Lol, zoiets had ik ook in gedachten!

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-43

Heb stiekum wel van een eenvoudig midi bestandje gebruik gemaakt voor de basis..... :o:

Goedenacht!
 
Is er al een dubstep versie? Ik hoor zo al de bassen scheuren op dat nummer...
Maar eigenlijk moet het een hardcore versie worden.

Ben ik even 2 seconden blij dat ik belg ben, ...is ook al weer voorbij... :-)
 
Natuurlijk kan men dat hier op het 'beter', maar moet het wel beter? wellicht dat de schrijvers van het liedje niet echt zijn/haar best heeft gedaan, omdat ze van mening zijn dat een monarchie helemaal geen lofzang verdient...
 
ik vind 't meer een uitdaging om 't slechter te kunnen...

Ewbank trekt een of ander afgekeurd nummer uit z'n kaartenbak, laat alle buschauffeurs wat proza insturen en breit daar een lappendeken van. Ik vraag me af hoe dik de rekening is die hij gestuurd heeft.

't Lijkt bijna wel een PVV actie om Willem vrijwillig af te laten zien koning te worden van zo'n volk... :D
 
Oeps, ik kwam er achter dat mijn trackje in wording niet te horen was. Heb 'm verder uitgewerkt...

Ikzelf ben bang dat mijn versie slechter is, dus... En heb er al meer dan 5 uur over gedaan.. :S

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-43

Vebazingwekkend trouwens dat het negatief commentaar op het lied dag en nacht doorgaat...
 
Nu begrijp ik waarom Paul De Leeuw zich komt verschuilen in België... :-)

Als het dan toch een populair genre moet zijn, kan Anouk het dan niet maken? Ze doet nu toch al mee aan het Eurovisiesongfestival. Ik denk dat zij nog 1 van die Nederlandse artiestes is die het minst gehaat wordt over de grenzen van de genres heen...

En nu verder aan mijn eigen breakcore versie werken...
 
was er ook zo'n lied voor bh-tricks destijdsch in 19-hond-erwt-80 dan?
Het Wilhelmus misschien? Al heb ik zo'n vermoeden dat als in het verleden twitter al had bestaan, we nooit een volkslied hadden gekregen.. :S
 
Laatst gewijzigd:
In het 8 uur journaal van Zondag lopen ze te zeuren dat het koningslied iedereen had moeten verbroederen. Net alsof dat niet gebeurd is: als iedereen ergens tegen is, is dat ook een vorm van verbroedering.

Eindelijk is heel Nederland het eens. Dat is sinds de jaren 80 niet meer gelukt. Chapeau John! :-)
 
Heb nog een foutje in de melodie verbeterd...

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-43

De hele ophef over het lied vind ik opmerkelijk!
Ik heb soms het gevoel dat heel wat mensen gewoon anderen napraten in hun kritiek...

Inmiddels heb ik honderden reacties erop gelezen... :S
Er zaten veel racistische teksten bij, omdat er 'allochtonen' aan meedoen....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top