Nieuwe top pop beat!!

Maakt mij niet uit, iedereen mag zeggen wat ze willen. Bewijzen dat ze beter zijn is wat anders..

Maar door op deze manier te reageren (en ook eerdere opmerkingen) maak je wel dat mensen een bepaalt idee bij je krijgen. Je zult dus bepaalde dingen toch moeten slikken. Wij (in overdrachtelijke zin) zijn je klanten en die haken nu dus af.

Het zou je dus wel uit moeten maken als je om je potentiele klanten geeft.

Paul
 
Laatst gewijzigd:
Maar door op deze manier te reageren (en ook eerdere opmerkingen) maak je wel dat mensen een bepaalt idee bij je krijgen. Je zult dus bepaalde dingen toch moeten slikken. Wij (in overdrachtelijke zin) zijn je klanten en die haken nu dus af.

Het zou je dus wel uit moeten maken als je om je potentiele klanten geeft.

Paul

huh??? ik heb niks slecht gezegt ofzo. ik zei alleen iedereen is vrij van mening te geven, ik slik alles maar als je zegt dat je beter dan mij ben bewijs het maar. mensen met neg commentaar zijn geen potentiele klanten
 
u mad bro? zet de geld waar je mond is dan. Beat battle "anywhere anytime".

Heheh, don't go there, dat ga je niet winnen. Alleen al verbaal op het forum ga je het verliezen.
 
Heheh, don't go there, dat ga je niet winnen. Alleen al verbaal op het forum ga je het verliezen.

[vieze mode-on]Met enkele "spanks" extra [...] is het plaatje compleet hahaha... :D:halleluja:mega::{:luv: [/vieze mode-off]
 
Laatst gewijzigd:
En dit dan: "High quality beats to guarantee radio-play."

Dus als ik 250 uit geef, komt het zeker op de radio toch?
 
Ten eerste is Nederlands hier de voertaal.


Dan nog wat.. heel veel mensen voeren hier niet hun artiestennaam. ...... ik zou me wat terughoudender gedragen :)

En en en... ik zou het niet doen. Je komt nogal te kakken staan.
 
Ahhhhhh..dankjewel ..precies wat ik dacht, je hebt gelijk man. Goede dag verder man, veel suceess in je leven en carriere. Jij bent beter :okdan:
 
Ik heb het niet over mezelf heh.. ik ben heel bescheiden.

Ik heb geen carriere namelijk. Ik werk in de popsector.
 
Jammer dat je in reactie op mijn bijdrage in deze discussie alleen een PM stuurt om mij te vertellen dat ik in de war ben. Dat zal best. Wat ik schrijf mag je flauwekul vinden, maar om daar nu een PM voor te sturen ... Je kon het ook zien als opbouwende kritiek van een potentiële klant. Normaal klikken die zonder reactie te geven weg.
 
Mijn reclame gaat over de beats niet de site of verkopen. Ik zei " luister, comment of delen" want kopen is niet verplicht. Ik had niks over de beats zijn te koop of koop maar een.
 
ik heb geluistert naar de demo,al wat ik kan zeggen is dat het oud klinkt ,'80's achtig met minder oude '90's sound,er is al eindeloos veel beschikbaar in library music zoals deze dingen die veeel goedkoper zijn

Als je potentiele klanten wil lokken ,moet je tenminste ook uptodate spul laten horen hoor
 
Ja man beetje oudewetese klank is mijn doel. Niet echt een fan van newschool maar is wel een goEde tip.
 
het is dat er al veel beshikbaar is in oudere stijl met moderne touch,het is ook een tendens die terugkomt ,dus daar zit je wel goed,maar als je wil uitblinken
moet het echt heeeeel wat origineler dan wat de demo nu laat horen
 
Okay. Je zoekt dus een lekker ouderwetse klant die voor veel geld een product zonder nadere specificaties koopt met als enige referentie een demo. Nu begrijp ik het. Ik ben gewoon niet de doelgroep! Maar serieus. Het klinkt als de jaren '80, maar dat ligt dan voornamelijk aan de gekozen instrumenten. Ik denk dat er best wat leuks van te maken is, maar ik was aan het eind van de demo wel toe aan iets 'anders'. Maar het ging je waarschijnlijk ook niet om de instrumenten of de demo, nee om de beats. Eerlijk gezegd: die werden hier op mijn laptop overstemt. Wat ik er van kon horen, was weinig origineel.
 
Op zich goed idee! Waarom niet ... Er is een grote markt voor het verkopen van sample packs.
Echter zo reageren op potentiële klanten is marketing technisch niet echt handig/vruchtbaar.

Of de samples/packs genoeg kwaliteit in huis hebben om commercieel interessant te zijn vraag ik me ook af.
Maar goed, je hebt een begin, werk het uit en probeer iets succesvols van te maken. Wie weet.
Success !!!
 
Er zijn veel zangerts en repperts die op zoek zijn naar beats en muziek.. zo is het ook.. maar of dit de plek is om je zooi te spammen is een hele andere discussie.. niet in de tracks hoek iig :)
 
Wat heb jij over?? Weet jij wat muziek is. Gaat niet over oud of nieuw, hip of hap. Demo's worden overal gebruikt voor de refrentie van een beat of track anders kan je beter alles gratis weggeven. Mixes zijn altijd anders.
 
Back
Top