Casio CT-X Styles

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.129
Locatie
Belgie
Ik ga gewoon een nieuwe topic maken en vanaf nu alles hierin zetten omdat anders het forum misschien overspoeld word door mijn aparte posts.

Ik ga alle tracks die ik al heb en de nieuwe hier zetten, en als ik nog iets bij maak zet ik het in deze post.







Ik had de tracks met emastered gedaan maar ik moet het toch zelf doen want het klinkt gewoon barslecht vind ik
 
Eerste stijl van het 8/16 beat genre completed. Het volgende is een Rock genre en daar ben ik mee bezig met mastering.

 
Ja, de 'Keyboard' heeft ook niet stil gezeten...
Zit die gitaar ook in de CT?🤩
(rock 035 rockAnth)
Goed gespeeld! :okdan:
 
NOg ff bezig met dance want daarstraks klonk dat niet zo goed op de pc maar er is iets misgegaan. Direct klaar, laat iets weten.
 
Den bas staat in begin veel te luid naar men goesting maar die moet zo luid staan anders staat ze niet goed meer in de variaties die volgen en als ik de piano verhoog dan is die niet goed want die piano gaat vanzelf luider in andere variaties, en dat is omt schijt van te krijgen. Ik ga het zo laten, krijg het spijtig genoeg dus niet beter, heb wel de laatste versie just geupload.
 
Jazz/Trad eerste stijl is completed. Had hem daarstraks al opgenomen maar dan weer met men tracks bezig geweest om "beter" te masteren. Ja zever eigenlijk maar soit ik denk dat het toch beter is geworden met de meeste.
Simpel maar de beat is er:

 
En nog ne bosa nova voor het slapen gaan, tis latin time!
Viel nog goe mee, had er meer schrik voor dan nodig was blijkbaar
Morgen verder met het volgende genre: World/country

 
Maar ineens ook ne nieuwe website begonnen voor de challenge. Zou wel leuk zijn als het me lukt dan kan je voorbeelden vinden van een keyboard van wat van stijlen erop staan.
Zou voor sommige mensen misschien handig kunnen zijn.

www.masteringthekeyboard.be

Nu is beginnen aan de World/Country, ben nieuwsgierig wat ik voor me ga krijgen.
 
Ene waar ik voor vreesde maar nog goed meegevallen: ne schlager. Heel simpele akkoorden progressie maar klinkt nog redelijk goed vind ik. Totaal mijn genre niet maar vind het nog een mooie beat geworden.
Dat is dan de 1ste stijl van World/Country completed!



Volgende is een Ensemble stijl, ben is nieuwsgierig wat dat gaat zijn. Ik luister nooit op voorhand naar de stijlen, zo blijft het een verrassing elke keer, is nog wel leuk!
 
Eerste stijl van ensemble af. De stijl noemt XmasSong maar ik heb alles behalve een Xmas song, denk ik, ervan gemaakt. Ik vind het nog wel een leuk deuntje. De intro en outro is aangepast door een paar het opnieuw te drukken op de start en ending knop, ge zult dat wel horen ;
Ensemble stijl 1 done!

 
Eerste stijl van Ballad genre af. Het lijkt goed te gaan tot nu, hoop dat ik dat kan volhouden!
Nu ga ik eventjes iets anders doen ;)



Volgend genre is Piano Rhytmes en dan komt For Examination, geen idee wat dat is, ik vermoed dat het stijlen vanuit elk genre is, de beste misschien? En dat je als je het keyboard gaat kopen zo via 1 "genre" toegang hebt om het beste te zien van wat het keyboard te bieden heeft, maar ik weet het geheel niet, zal straks eens zien wat dat juist is. Dan zit de eerste toer erop en ga ik terug naar begin, maar dan post ik de pop song die ik al eerder had gemaakt toen ik twee pop songs na elkaar had gemaakt ;)
 
Ik kan moeilijk ballads aanhoren. Klinkt wel professioneel, maar ik heb hem rond de 2"00 maar afgezet. Squeeze me!
Ja dat kan ik absoluut begrijpen maar iedere stijl is iedere stijl vrees ik :P Toch nog 2 minuten volgehouden, chapeau!

Ieder zen genre zeker, ik heb dat met schlagers heel hard, al vond ik het nummer dat ik ermee maakte toch nog meevallen :p
 
Back
Top