Casio CT-X Styles

Laatste genre van de hoop: Piano Rythms. De for examination is wat ik al dacht, een groep met van alle genres stijlen in, maar die kom ik dus zoiezo tegen.

Ik vind hier vooral het refrein zeer mooi.



En de toer is rond. Op naar de volgende toer en bij deze terug naar pop. Die zal ik ook ineens delen want die heb ik al gemaakt in begin. Heb wel een paar dingen in neutron aangepast die ik gaandeweg bij geleerd heb.

 
Weer iets bijgeleerd, vond altijd al dat dat rock nummer stiller was dan de rest, ik vroeg me af hoe dat kwam en dacht: ik ga eens opzoeken dat die lufs anders moet zijn.
Ik master alles op -14LUFS, toch hoorde ik bij het rock nummer het grootste verschil. Nu heb ik de lufs opgezocht daarvan en die moet op -8 tot -7 staan.
Ben daar nu mee bezig met uit te zoeken wat het beste is. Begrijp nu dat sommige genres andere lufs moeten hebben. Weer iets bijgeleerd!
Ik leer eigenlijk wel veel bij zo, in begin klonken mijn snaren van akoestische gitaar heel scherp omdat ik neutron gebruik en alles scherper maak, maar nu kan je dat ook warmer maken
in een setting waardoor die snaren beter klinken.

Is eigenlijk nog een goed idee geweest om deze uitdaging aan te gaan, leer er veel door en het is leuk!
 
qsddqdsdq.jpg
 
Ik denk dat ik er geraakt ben, ik zou het begot nog geen eens meer weten dus ja. Ben zot gedraaid :p

Je kan nu de nieuwe versies horen. Er zal hier en daar nog wel een verschil zijn waarschijnlijk maar ik denk dat ik het zo maar ga laten, het zal dan, hopelijk, toch geen groot verschil zijn

Edit: nog rap den ballad en ensemble aanpassen, staat iets te stil denk ik
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb gisteren in mijn bed op een andere manier gekomen die vele makkelijker is en beter resultaat kan opleveren inverband met de lufs, ga het is uitproberen vandaag
 
Denk dak er ben maar ja, hoe zeker kunt ge na 5 uur nog zijn? Kga ff iets anders doen en zal de nummers straks we eens tegoei beluisteren
 
onderhalf uur gaan rusten in de zetel, twas nodig, kdenk dak mentaal beetje op was. Nu naar de liedjes aan het luisteren, valt goed mee, niet perfect maar dat hoeft niet. Heb bijlange nog niet alles gehoord maar wat ik hoor valt goed mee en ben ik tevreden mee.
 
Dik in orde met de lufs, moest er wel nog een paar klein beetje aanpassen maar dat ging heel vlug!
Eindelijk die liedjes gemastered en nu weet ik voor het volgende hoe het moet!
Halleluja, prijst de Heer!
 
Ik denk dat ik nog een nieuw idee heb voor mijn liedjes beter te laten klinken!!!! Ik ga het direct allemaal uitproberen, zou helemaal niet veel werk zijn, nog minder eigenlijk.
Want nu klinken alle liedjes heel scherp, bij sommige is dat goed maar bij andere minder vind ik. Ik denk dat ik terug alles offline ga gooien en nu liedje per liedje ga opnieuw maken want als die allemaal online blijven staan wil ik zo vlug mogelijk die allemaal af hebben en dat is niet goed.
Ik wil nu met wat ik al gemaakt heb men tijd pakken.
 
Mensen lief wat een domme kloot ben ik, nu ist nog te scherp bij sommige maar ik weet het nu. Ik gebruik gewoon neutron assistent maar dan verhogen van hoge frequenties op gemiddeld, ik moet dat gewoon op laag zetten!

Direct alle liedjes aanpassen, dat duurt niet lang normaal, en dan upload ik ze 1 voor 1 en dan is hopelijk het probleem volledig opgelost!
Kga dan ook er een sculptor terug opzetten want ik dacht dat die het probleem was maar ik denk het nu van niet. Kga dus terug wat verder doen, laat wel weten als alles veranderd is, nummers blijven staan nu, ik verander ze wel
 
Ik ga gewoon het volume doen met emastered. Heb wel ne ozone chain op de audiotrack gezet maar zonder limiter (maximizer) en ook een neutron chain.
Eigenlijk is emastered gewoon voor het opt juist volume te krijgen. Ben die zever beu. Dan kan ik niet te hard sukkelen ermee en moet ik het maar doen met hoe het klinkt
 
Kga ze gewoon houden zoals ze waren want blijf erbij dieje emastered klinkt as shit en ik kan het toch nog beter, dan is alles maar niet 100% just, het klinkt nog altijd beter dan dieje emastered vind ik. Punt uit.
 
Back
Top