Nieuwe top pop beat!!

ghehe, deze ga ik voor A&R managers gebruiken aaaaight, goeie (Y):

Wat heb jij over?? Weet jij wat muziek is. Gaat niet oud of nieuw, hip of hap.

Site is vet gemaakt waarmee?

Youtube filmpje is Cool 4.06 klinkt vet, good luck man (Y)

Tip: voeg reclame aan je website toe
 
Op zich goed idee! Waarom niet ... Er is een grote markt voor het verkopen van sample packs.
Echter zo reageren op potentiƫle klanten is marketing technisch niet echt handig/vruchtbaar.

Of de samples/packs genoeg kwaliteit in huis hebben om commercieel interessant te zijn vraag ik me ook af.
Maar goed, je hebt een begin, werk het uit en probeer iets succesvols van te maken. Wie weet.
Success !!!

Ik heb niks erg gezegd hoor. Muziek gaat verder dan instrumenten en kwaliteit. Gewoon een tip. Ik doe jaren muziek hoor dit is maar paar werk van mij. Ik heb in grotere studio's/ projecten gewerkt.
 
Ik denk dat als je hier een eigen track had gepost, je meer had verdiend dan wat je nu voor reacties krijgt. Het zit allemaal niet slecht in elkaar, op de bitrate na luistert het best okay weg.

Maar ik schat in dat niemand hier op het forum iets van je gaat kopen.. het is ook een synthforum.

De topic titel doet iets anders vermoeden dan een site die samples verkoopt.

En doe iets aan het Engels op je site. Hier en daar zitten er wat foutjes in. Dat verkoopt ook niet zo lekker.
 
Ik vrees dat je met deze attitude niet veel kopers hier gaat krijgen. Je bent blijkbaar niet gewend om kritiek te krijgen of kunt daar slecht mee omgaan. Je reageert op elk vorm van kritiek vrij agressief. De straattaal die jij gebruikt komt nu eenmaal altijd vrij agressief over. Dat is inherent aan die vorm. Wellicht bedoel je dat niet zo, maar op mij komt het in elk geval niet prettig over. Maar ik ben dan ook van een heel andere generatie.

Laat deze oude zak je dan een advies geven: denk er eens over na hoe je reacties overkomen en wat je uiteindelijk wilt bereiken. Je wilt dat mensen je werk kopen, je bent nog nieuw in deze markt en dus moet je bekendheid opbouwen. Nu krijg je negatieve bekendheid, want er wordt al 3 bladzijden over je gesproken. Ik denk echter niet dat je op dit soort bekendheid zit te wachten.

Ook zou je bijvoorbeeld wat dingen gratis beschikbaar kunnen stellen. Dat heet investeren. (Ik zit echt niet te vissen naar een bestandje) Als je dat zo had gedaan dan zien mensen ook wel dat het reclame is, maar zullen dat veel sneller accepteren.

Het is maar een tip. Denk daar eens over na.....

Heel veel succes met je nieuwe bedrijfje en afsluitende met een compliment: de startpagina vind ik erg mooi. Daar heb je goed werk geleverd. Ik ben vooral zeer te spreken over die achtergrond.

Paul
 
Even in het algemeen.. wat is voor jou de essentie een link te posten in de track hoek die leidt naar een site waar je je muziek te koop aanbied?
Da's net zoiets als bij een goed draaiend restaurant binnen lopen en zeggen dat je lekkere frietjes in de aanbieding hebt :)
Er zijn hier genoeg mensen die muziek maken en daar geld mee verdienen maar die dat in alle anonimiteit graag in het midden laten maar als jij denkt dat je je doelgroep hier zo bereikt gewoon doen! Je krijgt het alleen wel wat drukker met beantwoorden van al die niet inhoudelijke posts maar ach..
 
Ik vrees dat je met deze attitude niet veel kopers hier gaat krijgen. Je bent blijkbaar niet gewend om kritiek te krijgen of kunt daar slecht mee omgaan. Je reageert op elk vorm van kritiek vrij agressief. De straattaal die jij gebruikt komt nu eenmaal altijd vrij agressief over. Dat is inherent aan die vorm. Wellicht bedoel je dat niet zo, maar op mij komt het in elk geval niet prettig over. Maar ik ben dan ook van een heel andere generatie.

Laat deze oude zak je dan een advies geven: denk er eens over na hoe je reacties overkomen en wat je uiteindelijk wilt bereiken. Je wilt dat mensen je werk kopen, je bent nog nieuw in deze markt en dus moet je bekendheid opbouwen. Nu krijg je negatieve bekendheid, want er wordt al 3 bladzijden over je gesproken. Ik denk echter niet dat je op dit soort bekendheid zit te wachten.

Ook zou je bijvoorbeeld wat dingen gratis beschikbaar kunnen stellen. Dat heet investeren. (Ik zit echt niet te vissen naar een bestandje) Als je dat zo had gedaan dan zien mensen ook wel dat het reclame is, maar zullen dat veel sneller accepteren.

Het is maar een tip. Denk daar eens over na.....

Heel veel succes met je nieuwe bedrijfje en afsluitende met een compliment: de startpagina vind ik erg mooi. Daar heb je goed werk geleverd. Ik ben vooral zeer te spreken over die achtergrond.

Paul

Dank voor de reacite maar nieuw ben ik niet, ik heb al jaren lang werk gratis weggegeven. Ik doe al jaren muziek met verschillende artiesten zowel paar bekenden als onbekenden. Bekendheid is niet belangrijk voor mij. Muziek maken is genoeg voor deze jonge man ahahaha..
Ik kon ook namen noeman, fotos plaatsen maar als je iets goed doet maakt het niet uit met wie je heeft gewerkt.
 
Even in het algemeen.. wat is voor jou de essentie een link te posten in de track hoek die leidt naar een site waar je je muziek te koop aanbied?
Da's net zoiets als bij een goed draaiend restaurant binnen lopen en zeggen dat je lekkere frietjes in de aanbieding hebt :)
Er zijn hier genoeg mensen die muziek maken en daar geld mee verdienen maar die dat in alle anonimiteit graag in het midden laten maar als jij denkt dat je je doelgroep hier zo bereikt gewoon doen! Je krijgt het alleen wel wat drukker met beantwoorden van al die niet inhoudelijke posts maar ach..

Precies! Waarom zou ik deze link posten om geld te verdienen terwijl ik dit wist!
 
ik heb ze gekocht... en nu .

grapje bedankt!
 
Dre maakt geen hits. Die maakt dingen die voor je hersenen nogal moeilijk te behappen zijn :D
 
Dre maakt geen hits. Die maakt dingen die voor je hersenen nogal moeilijk te behappen zijn :D

Voor ieders hersenen moet ik zeggen heh..
 
Hoveel hier hebben op het linkje geklikt zodat het hoger in de zoekresultaten terecht komt:kroon:
 
Ik wil wel maar na dit topic gelezen te hebben durf ik niet meer. ;(
 
Back
Top