Nieuwe top pop beat!!

Ik zie niet meer dan een commerciële site waar je "beats" kunt kopen.

Bedoel je dat jezelf deze site ontworpen hebt en deze extra onder de aandacht brengen?

Of wat wil je ermee? Is het gewoon het forumpubliek wijzen op het bestaan van deze site?

Het lijkt mij echter hoe dan ook een vorm van reclame (=SPAM), maar leg het even goed uit anders, want 2 woorden toelichting is wat cryptisch

Paul
 
Sorry maar toen ik de 'demo' hoorde moest ik spontaan even braken en besloot ik vervolgens niet 1 milliseconde van deze f**ked up beats te kopen.
Maar ik ga wel ook met zo'n website beginnen. Wist niet dat geld verdienen zo makkelijk was.
www.prutbeats.com lijkt me wel wat.
 
Oei, als dit al geld oplevert...
Misschien moet ik ook maar 'ns commercieel gaan! :-)
 
Je bent een "talented music producer" in meerdere disciplines en je biedt kopers "unique sounding industry ready beats" aan. Met zulke teksten had ik verwacht dat ergens op je website ook een lijstje met jouw hits te vinden zou zijn of een rijtje namen van bekende artiesten die jouw beats gebruiken. Misschien is het leuk dat toe te voegen? Of heb ik er overheen gekeken?

Verder zou ik nog even kijken naar de pagina 'Blog'. Anderaan staat dat iedereen jouw beats gratis mag gebruiken. Daarnaast zijn er betaalde opties vanaf 50 euro. Maar ik zie nergens iets dat ik kan downloaden en de prijs lijkt gezakt te zijn naar 25 euro. Klopt alle informatie nog wel?

Verder is het mij ook niet helemaal duidelijk wat ik nu precies koop voor dat geld. Sommige demos hebben een hoog song-gehalte. Dat luistert misschien aangenaam, maar maakt ook onduidelijk wat nu het product is. Verkoop je losse samples, zijn het loops, hoeveel, hoe klinkt het product wat de potentiële klant koopt? Wat is 'industry ready quality'? De laatste term doet mij denken aan Ziggo, dat een aantal jaren geleden 'Televisie in Digitale kwaliteit!" aanbood. Dat klinkt heel goed en high tech, maar zegt natuurlijk niks.

Zomaar wat gedachten bij jouw website.
 
Sorry maar toen ik de 'demo' hoorde moest ik spontaan even braken en besloot ik vervolgens niet 1 milliseconde van deze f**ked up beats te kopen.
Maar ik ga wel ook met zo'n website beginnen. Wist niet dat geld verdienen zo makkelijk was.
www.prutbeats.com lijkt me wel wat.


u mad bro? zet de geld waar je mond is dan. Beat battle "anywhere anytime".
 
mag-ik-eens-in-je-luier-kijken-279x300.jpg
 
Dopeboi, als je reclame maakt is dit niet de juiste plek en kun je dus dit soort reacties verwachten.

Paul
 
Maakt mij niet uit, iedereen mag zeggen wat ze willen. Bewijzen dat ze beter zijn is wat anders..
 
Maakt mij niet uit, iedereen mag zeggen wat ze willen. Bewijzen dat ze beter zijn is wat anders..

Zo werkt het niet. Met zulke uitspraken als je hier potentiële klanten wil bereiken lijken me niet verstandig om te plaatsen denk je niet? Vervolgens is dit geen reclame forum.

Het gaat niet om dat je iets plaatst en daarna wordt er commentaar geplaatst over de inhoud maar de manier waarop je deze presenteert. Er is een subforum "sounds-samples exchange" die geschikter is voor wat je doet. Maar alsnog, geen reclame forum.

Succes ermee :slotje:
 
Back
Top