new track/clip

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
Toch wel erg blij met mijn Yamaha cs2x. Met de arpeggio hiervan een mooi track gemaakt. De zang tot een minimum beperkt zodat het het nummer niet teveel in de weg zit. Naast de cs2x ook de poly61 gebruikt. De clip is slechte ter illustratie :

https://vimeo.com/63111899
 
Geweldig arrangement en compositie... ontroerend mooi..
Zang is aan het begin een beetje ingetogen.. een paar woorden.. maar voegt zoveel toe :)
Het gedeelte rond 2:00 als je met de zang uitbouwt.. erg mooi die emotie.. heel mooi gedaan :halleluja

Je andere projecten waar je van alles en nog wat gebruikt om muziek mee te maken zijn altijd al ontzettend cool.. maar dit klinkt echt heerlijk experimenteel.. zowel qua geluiden als compositie. Ontzettend mooie track!! :okdan:
 
hey guys, bedankt !
Ik moet toegeven dat de nieuwe plaat van DM wel weer een trigger geweest is om iets dergelijks uit te proberen. De subtiliteit van hun producties zijn altijd een inspiratie voor mij.
Ik wilde er nog gitaar bij doen, maar vond het toch vol genoeg.
 
hey guys, bedankt !
Ik moet toegeven dat de nieuwe plaat van DM wel weer een trigger geweest is om iets dergelijks uit te proberen. De subtiliteit van hun producties zijn altijd een inspiratie voor mij.
Ik wilde er nog gitaar bij doen, maar vond het toch vol genoeg.

Ik deel de mening...
Een andere keer met gitaar erbij, je kunt doen wat je wilt en dat weet ik zeker :okdan:
 
Leuke track. Ik zou haast willen zeggen: :okdan:

Maar kritiek kan altijd gegeven worden natuurlijk. Ik vind de hoge 'tsjik tsjik' die op het einde ook overblijft te schel en aanwezig. Wellicht dat de (video)compressie dat nog versterkt.

Het nummer is trouwens aanzienlijk beter dan de videoclip ;)
 
Back
Top