Get Down - Gene Chandler (Remix)

daar gaat het niet om ALLES wat lekker is aan deze track zit al in de originele track
behalve tempo omhoog en een shuffle sampleloopje is er niks gebeurt.
credits naar Gene dus ipv Hinn
wat is de volgende stap? mensen credit gaan geven voor een playlist?!?
 
gesus wat zijn de luitjes hier op het forum de laatste tijd serieus zeg...
lekker boeiend of het wel of niet een remix is!
Ik heb er iig met plezier naar geluisterd, lekker hoor
Krijg meteen zin in de lente, op naar het strand :D


Cheers,
C

Iemand post hier iets om feedback te krijgen, en alleen maar 'yeah, klinkt lekker' heeft TS ook niets.
 
waarom niet, dj's krijgen toch ook credits?
alleen maar omdat ze 'n "playlist" maken!
ik vind het leuk en of het nou een remix is of niet... pffff
credits zijn in dit geval dat hij een van een stoffig disco hitje een lekker beachclub nrtje heeft gemaakt, lighten up a little de lente is begonnen!
 
waarom niet, dj's krijgen toch ook credits?
alleen maar omdat ze 'n "playlist" maken!
ik vind het leuk en of het nou een remix is of niet... pffff
credits zijn in dit geval dat hij een van een stoffig disco hitje een lekker beachclub nrtje heeft gemaakt, lighten up a little de lente is begonnen!

voor het laatste, het sneeuwt hier, dus wtf lente :)
 
daar gaat het niet om ALLES wat lekker is aan deze track zit al in de originele track
behalve tempo omhoog en een shuffle sampleloopje is er niks gebeurt.
credits naar Gene dus ipv Hinn
wat is de volgende stap? mensen credit gaan geven voor een playlist?!?

Ouch!!

ik kan hier niet teveel tegenin gaan, want het blijft gesampled en daar heb je gelijk in maar ik heb me wel een middagje de kleren in lopen knippen en plakken om juist een andere structuur te krijgen en andere fills te creeren etc.

Als je het origineel en mijn "mix" goed achter elkaar luistert dan hoor je dat ook gelijk
 
Als je het origineel en mijn "mix" goed achter elkaar luistert dan hoor je dat ook gelijk

Ik denk dat dit is waar het om gaat... Als je ze niet achter elkaar luistert, is het lastiger om te ontdekken wat je met het origineel hebt gedaan. Dat betekent volgens mij dat je hebt laten leiden door de look and feel van het origineel. Met overigens een heel aardig resultaat, is mijn bescheiden mening. Maar ik denk ook dat je er nog meer uit kunt halen als je de samples als VST's gaat zien en er dan een arrangement op los laat.

Ik ben groot fan van de heren van Jazzanova die altijd heel herkenbare remixes maken met een eigen sound en style. Ik heb regelmatig de originelen beluisterd en met open mond afgevraagd hoe dat zo anders kon klinken.
 
maak dan eens iets zonder samples

Niet zo onbeleefd! volgende keer voordat je je comment schrijft ook even wat andere nummers op mijn soundcloud luisteren, banaan!

Ik denk dat dit is waar het om gaat... Als je ze niet achter elkaar luistert, is het lastiger om te ontdekken wat je met het origineel hebt gedaan. Dat betekent volgens mij dat je hebt laten leiden door de look and feel van het origineel. Met overigens een heel aardig resultaat, is mijn bescheiden mening. Maar ik denk ook dat je er nog meer uit kunt halen als je de samples als VST's gaat zien en er dan een arrangement op los laat.

Ik ben groot fan van de heren van Jazzanova die altijd heel herkenbare remixes maken met een eigen sound en style. Ik heb regelmatig de originelen beluisterd en met open mond afgevraagd hoe dat zo anders kon klinken.

Ik zal Jazzanova eens uitchecken.

verder ben ik het met je eens, ik ga weer eens graven in wat oude funk nummers
 
Niet zo onbeleefd! volgende keer voordat je je comment schrijft ook even wat andere nummers op mijn soundcloud luisteren, banaan!

heb ik gedaan
 
Back
Top