Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik ben ook aan het opruimen, ben ook wat meer op rek overgegaan ivm ruimte en ook weer s iets anders.....

deze week racks gekocht bij music store, niks bijzonders maar voor €49 kan je wel zo'n 30HE kwijt. paar zakjes kooiboutjesringetjesschroefjes voor €5 erbij en het ruimt lekker op. ook prettig werken op hoogte. voor een leuke prijs. (middelste is trouwens een kastje van marktplaats ook handig.


Volgens mij hou je wel van een moog™ eq'tje :)

Wel lekker compact zo Leo met die racks.
 
Volgens mij hou je wel van een moog™ eq'tje :)

Wel lekker compact zo Leo met die racks.

klopt, ik heb er altijd wel minimaal 2 of 3 staan. raak ze ook altijd wel kwijt. het zijn gewoon lekkere vintage eq's. zo maak je nog wat van een VA en het is helemaal leuk als je er een drumtraks of moog source doorgooit. bij extreme settings is een noisegate geen overbodige luxe, dat dan weer wel.

maar eh.... zou jij niet een foto bij daglicht kunnen plaatsen, want het is weliswaar
een mooi sfeerplaatje, maar ik wil die modulair nog wel eens goed bekijken.

en wat de symmetrie betreft. ik was nu al een dag bezig om alles op te ruimen. en als er dan een module weggaat, moet ik alles weer gaan veranderen. dat trek ik niet meer op mijn leeftijd.
 
Ik heb even wat heldere fotos gemaakt.

Zie hier
8212453105_2a1e0c22af_z.jpg
8212452171_bbe160951f_z.jpg

8212452875_aba2416070_z.jpg
8213538644_6c8497e3a4_z.jpg


Als je ze groter wilt zien: http://www.flickr.com/photos/septicunderground/
 
Wordt je niet gek dat je je knieen niet kwijt kan met die racks zo, Leo? Lijkt op enkel staand spelen :)
 
Supermooi Septic :halleluja

Deel XVIII begint wel heel lekker met al die mooie plaatjes :)
 
We grappig, de eerste pagina van de vorige begon met een foto van wat een zeker iemand zou verwachten...

Vandaar, studio foto's :D

Begint inderdaad goed! Keep up the good work!

En Septic, je hebt jezelf op de foto gezet :)
 
Laatst gewijzigd:
Huh, witte Moogerfoogers?
 
Huh? Wisten jullie niet dat Moog een hele witte lijn uit had gebracht? Is een mailing over geweest. Ik nam eigenlijk aan dat iedereen zo'n beetje die mailing wel krijgt... Het zijn o.a. de foogers en de slim phatty

Ik vind ze mooi in ieder geval. Zou de hele serie wel willen in wit -zucht-
 
De TeeBee MKI.

De Korg's en de Avatar zijn slechts op bezoek.... :(

spectral spul das best ok zalkje zeggen minitueuze knobbies maargoed ..veel opties op analog pad synth ....de spectral; syntrack had 240 waves ofsoow as basis en bolk / saw wave osc ..maar met dik analog filter aka tb 303 audio ..leuke dingen meegdaan byna cult gear te noemen
:okdan:

@robbie jij had toch een avatar [me too ] ui:Wtgeleend / mag je m terug leene ;-]
 
een nogal zuurstokkerig filmpje.. ik zal snel moie kiekies maken met mn cam ipv aaifoon
waar dan ook het mooie dak van d epipowagen op staat
en t mooie hoge schuine dak
en dat je niet t gevoel hebt dat het er 3 bij 3 is ipv 11 bij 6 hehe

http://www.electromagnet.nl/studio.mov
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top