The weird fractal monologues part 1/2

wou het wel horen maar had geen zin elke keer op de ads te wachten
 
@bass ... dat is helemaal aan jouw om adds niet leuk te vinden.. kan me er wat bij voorstellen.. maar helaas.. als je op youtube gaat kijken.. krijg je ook advertenties.... ik word er trouwens niet rijk van, die reclames..
maar het betaalt wel voor de poppetjes en andere bouwmaterialen die ik heb gebruikt voor de andere clippies..

@6track.. good point.. maar ik onderhou mijn soundcloud pagina niet zo veel.. dropbox doe ik helemaal niets mee.
zo'n videotje is velemalen handiger voor mij om me gedoe te delen met de wereld.. dus ik twijfel zelfs over hoe lang ik nog iets doe met soundcloud..

@azzjemenou.. fijn dat je de tracks iig leuk vind.
de video's zijn inderdaad niet de meest geavanceerde die ik ooit gemaakt heb.. maar heb de techniek die ik ervoor gebruikt wel nodig voor de grote ome dromer film die toch echt op de planning staat voor "sneller dan ooit" :) oefening baart kunst he :) .. bedenk ook dat het maken van een poppenfilmpje over het algemeen een paar weken duurt.. en ik wilde dit even eerder delen dan "over een tijdje" .. in de planning komen er nog een paar..
 
hmm.. zover ik kan zien doen de linkjes het nog gewoon..
kan altijd 1 of ander snekje op het internet zijn..

ik heb ze niet verandert en of verwijdert..

en ja 6-trak.. dr zit wel wat balans in.. dit is het resultaat zegmaar.. er is een tijd geweest dat ik heel veel sites en pagina's onderhield, gewoon omdat ik nieuwsgierig werd wat voor mij goed werkte..

het resultaat was.. veel sites blij met content.. maar ik nooit blij omdat al me luisteraars erg gefragmenteert over het internet verspreid waren... dat was dus niet te doen.. alles 30 keer uploaden bij 30 verschillende sites..
(waar sommige er reclame overheen gooide, zonder reclame geld met me te delen)

dus voor mij.. is muzu eigenlijk heel geschikt... kan ik me muziek EN me filmpjes kwijt.. (zonder bedolven te worden met andere wannabe's zoals op youtube en soundcloud) en alsnog redelijk makkelijk delen met een ieder die het wil..

dus ik begrijp wel dat sommige mensen reclame niet leuk vinden... dat kan.. maar ik leg er niet wakker van.. zoals ik al zei.. het betaalt me poppetjes..
 
Kijk.. punt 1 is.. ik ben niet echt een muzikant.. ik ben een visual/audio kunstenaar..
de video's horen bij het geheel... ik heb enorm veel werk aan de meeste clipjes.
zo heb ik waarschijnlijk netzoveel videotjes met me eigen handen gemaakt, dan dat de meeste mensen hun samples bijeeen hebben gedownload! ik heb meer dan een kwartmiljoen foto's gemaakt voor alle filmpjes bij elkaar !!!
dus ja.. als ik er enigszins een kwartje aan kan overhouden.. ja dat maakt het leuker..

maar voor het geld doe ik het niet.. me collectie poppen is net even duurder dan wat de reclameinkomsten me rijk maakt ! tel daar ook even bij dat ik een behoorlijke collectie audio EN video apparaten heb.. dus winstgevent zal het nooit worden.. tenzij ik lady-gaga achtige getallen aan fans vergaar (en dat zie ik niet gebeuren)

Heel simpel.. wel 30 keer uploaden..

ik heb dus domweg rond de 30 sites uitgetest.. je kent ze wel.. soundcloud, reverbnation. bandcamp, thenextbestband.nl... een heel rijtje.. en waarom.. omdat ik inderdaad wilde uitzoeken wat zowel voor mij
als me luisteraar/kijker het meeste plezier opleverde..

heel veel sites vielen af.. waarom.. die deden WEL reclame toevoegen.. maar nooit dat reclame geld delen..
oftwel .. ik me best doen op me gedoe.. andere mensen cashen... dat vond ik niet eerlijk tegenover mezelf.
dus vielen ze af...

sommige sites waren leuk om dingen op te delen.. en voor de luisteraar heel erg fijn.. konden ze gratis me gedoe downloaden.. en er werd geen tot weinig reclame overheen gegooid.. helaas... 100% van de nummers die ik op dat soort sites zette (denk aan last.fm) vond ik dan na een maand terug op ringtone-mafia sites..
daarbij kon ik dan weer mijn video's niet kwijt..

das niet leuk voor mij.. ik me best doen.. en als ik dan naar mezelf googlede, dan vond je eerder die ringtone-mafia sites dan mezelf... wederom.. das niet leuk.. ik maar me best doen.. andere mensen cashen..

Soundcloud is best aardig.. helaas krijg ik veel spam van soundcloud.. van allemaal mensen die niet eens in me lijstje staan.. en daarbij.. veel commentaar kreeg ik dus niet bij soundcloud.. dus eigenlijk ook weer niet lollig voor mij..
behalve dan snel delen.. helaas heb je daar weer het gedoe.. dat je niet echt een discografie kan opbouwen..
aangezien na 2 uur je ruimte op is... kan je er weer voor betalen.. of een hele admin gaan opzetten waar zou ik nu eens me gedoe laten.. dus soundcloud.. geinig.. maar niet je van het..

heb je youtube... leuk.. maar teveel mensen op youtube.. je word domweg ondergesneeuwt.. dus was ook niet je van het voor mij..

blijft zideo.nl en muzu.tv over.... beide delen WEL reclame inkomsten.. en beide bieden mij ongelimiteerde opslag..
en ik kan gewoon lekker doorwerken en me gedoe uploaden naar 1 account..
helaas, zideo.nl was niet altijd even stabiel, niet elk filmpje word goed door hun servers verwerkt.
de uitbetaal gedoe hadden ze wel goed voor elkaar..

dus bleef muzu.tv over... ongelimiteerd me gedoe toevoegen.. niet elke view krijgt een reclame voorgeschotelt
zo kan je rustig me complete discografie bekijken.. en gemiddeld gesproken krijg je dan per 6 filmpjes 1 keer een reclame voorgeschotelt.. (en das gemiddelde, dus als je pech heb zijn het er 2)

dus oooh oooh wat erg.. ome dromer is een geldwolf.. hij wil alleen reclame geld.
NEE DUS... ik wil gewoon me ding doen.. en het netjes kwijt op internet.. en delen met mensen die het leuk vinden..
helaas voor mij... is het schiet op dromer-dag.. want mischien verdient ie wel aan zijn hobby en ik niet..

ik zou zeggen maak zelf eens een kwart miljoen foto's en dik 2 uur met de handgeanimeerde filmpjes in verschillende stylen, compleet met muziek in verschillende stylen.. en zet dat geordent op het internet..

mijn hoofd doel is niet geld.. mijn hoofd doel is een featurelength- concert film..
die ik dan ga verkopen op een usb-stick of een dvd ... of als je m "gratis wil zien" voorzien van een stukje reclame..
waarom... omdat ik het leuk vind..

maargoed.. het is dus blijkbaar leuker om op iemand te pissen.. en m bijna te dwingen om te zeggen
hoera ik ben een geldwolf...

ik vind het zowat een schande, dat iemand daar de lol van inziet..
dus bij deze.. heb je je plezier

IK BEN SPECIAAL MUZIEK EN FILMPJES GAAN MAKEN ZODAT IK DE WERELD KAN LASTIG VALLEN MET MIJN SPAM: OM JULLIE TE DWINGEN NAAR RECLAMES TE KIJKEN

ga je toch schamen...
 
bestaat er geen site waarop je je video eenmalig hoeft up te loaden en die het dan zelf distribueert naar andere videosites ?

Ik dacht het wel hoor, ik kan het alleen niet zo 1-2-3 vinden.


EDIT: en jawel, here it is: http://www.oneload.com
 
je hebt overigens wel een serieus probleem met beheersing.
Ik zie hier echt niemand "op je pissen" of je uit te schelden voor geldwolf. Beetje schizo misschien?

Dreamer is overigens met 1 m. En neen, dat was geen vette drol op je hoofd.
 
je kan ook gewoon 2 mp3tjes plaatsen hier
 
Hoe kom je aan een kwart miljoen foto's? Als je er 1 per minuut maakt is dat ruim vierduizend uur, of 520 werkdagen van 8 uur ofwel 2 jaar voor een full time loonslaaf. Dan ben je wel rijp voor een verblijf in een kalmerende inrichting in de bossen lijkt me.
Als je ze op 25 frames/second afdraait heb je 3uur kijkplezier, klopt dat een beetje?
 
Ik ben al een jaar of 5 bezig met het "totale plaatje"... vandaar de hoeveelheid..
ik ben autitistisch, en inderdaad, ik woon verweg van de bewoonde wereld..
ja, kan soms beetje fel overkomen (das niet altijd de bedoeling). maar helaas, komt enigszins door me hoofd.
en ja, de reacties over de reclames triggerde best hevig in me hoofd..

ik vind het namelijk best flauw, dat de eerste paar reacties kwamen over waar ik me gedoe plaats..
inplaats van WAT ik had geplaatst.... het is en blijft namelijk wel MIJN MUZIEK/KUNSTZINNIGE uiting.
welke ik mag exploiteren hoe ik ook maar wil...

ik ben niet hebberig..
ik doe niet moeilijk als mensen me willen samplen..
ik doe niet moeilijk wanneer mensen stukkies van me film hergebruiken.
en als mensen willen weten hoe ik iets maak, probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen, zodat ze het kunstje ook kunnen...

Dus je mag het niet mooi vinden.. je mag me een lul vinden.. allemaal geen probleem..
maar dat gezeur dat ik geen mp3tje aanbied.. maar iets waar ik hard aan werk.. dat vind ik eigenlijk niet zo leuk.
en zoals ik al eerder uitlegde, heb in de afgelopen 5 jaar dat ik aan me filmpjes/uiting werk, en lang niet alles komt op het internet.. niet elk idee werkt namelijk even goed.. maar kost wel tijd om uit te testen..
zo heb ik ook, al heel veel verschillende manieren van distributie geprobeerd.. en voor mij is DIT het simpelste..

Iedereen die het leuk vind, bedankt.. ik heb er me best op gedaan zodat ik dit soort gein kan delen..
voor iedereen die het niet leuk vond.. bedankt dat je in iedergeval je mening heb gegeven..

en ik ben NIET BOOS op jullie.. ik vind het alleen beetje flauw.. dat ik boos overkom.. dat is jammer..
ik zou het eerder teleurgesteld noemen..
 
rijk worden van die ads zal je toch niet..
Doe je dat nou opzettelijk ?!

Hij vertelt net in een enorme monoloog dat ie louter uit de kosten wil komen.


Dreammer, het is oké jongen :)
Ik zal vanavond eens luisteren, en kijken.
 
Back
Top