Achtergrondmuziek :-)

CJ75

Using keys to open doors
Lid sinds
18 februari 2005
Berichten
431
Locatie
Tussen Den Haag en Leiden :-)
Hi allemaal,

weer even een muziek-ideetje 'neergelegd' , smooth-jazz georienteerd , wellicht relaxte muziek voor op de achtergrond :D

' Keep on flowing' :-)



Groeten van CJ
 
Klinkt goed , kan gebruik worden als achtergrondmuziek voor een auto of klus programma ,
maar natuurlijk ook gewoon los luisteren lekker relax in een hangmat :)
 
Klinkt goed, beetje het gevoel dat er eendjes in kwaken wat de aandacht afleid van het geheel (maar dit is een persoonlijke kwestie) krijg een heel klein beetje Soulshow idee :okdan:
 
Dank voor jullie reacties :-)

@Digimod: ik dacht inderdaad ook aan zulke programma's, of als muziek in een auto-showroom

@Warehouse:De Soulshow !!! I take that as a compliment. Als kleine jongen vaak naar geluisterd :-)
 
Kan je nog steeds luisteren hoor (bij ome Ferry op de radio of op geluidswolkje) mijn opmerking was (voordat de puristen weer beginnen te miepen) dat er soms wel eens van die deuntjes over de ether werden verzonden :)
:okdan:
 
Uit welke synth komt deze demo ? :D
Doet me denken aan die zweedse Jazzfunk band maar ben even de naam kwijt.
 
Hahaaaaa SkeletvM !!! :D:D:D

Nou je het zegt, de track had zomaar een demo kunnen zijn van welke synth dan ook (die dan ook echt onder de button ' demo' zit) :dubbel:


Mmhhh, je maakt me wel benieuwd naar welke Zweedse band dat dan kan zijn :engel:


Anyway bedankt voor jou reactie :mega:
 
Back
Top