MD-hoofdtelefoonoordopjesdingen

poul

Stamgast
Lid sinds
24 december 2002
Berichten
110
Locatie
castricum
yo,

ik ben op zoek naar goeie oordopjes om in de trein met een zo goed mogelijk geluid deunen te kunnen verorberen. ik bedoel ook echt dopjes en niet iets groters.

aanraders?

bdnkt

puol
 
ik zou me niet teveel richten op topkwaliteit in-ear plugs, want volgens mij bestaan die ook helemaal niet. plugs vanaf 20 euro zijn prima. zeker voor in de trein, waar alle herrie sowieso al je hele spectrum naar de filistijnen helpt.
 
Het is dat je zegt dat het voor in de trein is, want anders zou ik je deze Sony oordopjes niet aan durven raden. Het zijn van die zachte rubberen dingetjes die echt IN je oor gaan, en dan hoor je je muziek perfect, maar verder helemaal NIETS, echt niets. Toen ik ze hoorde wilde ik ze zelf kopen, maar ik zag ervan af om dat ik meestal op de fiets naar m'n iPod luister, en dat vond ik toch iets te link.
 
Ikzelf heb deze . Ze gaan ook in je oren, maar je kan nog wel horen wat er in je omgeving gebeurd. Ze hebben me wel € 35,- gekost.....
 
senheisser heeft wel leuke oordopjes voor een euro of 25... toch vind ik dat een nektelefoon blijft rulen, oordopjes geven nooit een ècht mooi geluid
 
Ik heb ook Sony dopjes en klinken echt wel goed...

Ze waren 50 piek in 2001 ergens..

Maar het stereobeeld en de lage tonen zijn erg goed maar je moet hem nooit TE hard zetten.
Die bass-boost op mn MD-walkman heb ik dan ook NOOIT aan...:L
 
Origineel geplaatst door metatron
Alleen staan mensen me heel vaak raar aan te kijken als ik met van die grote dingen op m`n kop loop

schijt aan die mensen. Als jij ze lekker vind klinken!:)
 
Back
Top