[TRACK] technootjes met licht zurige acid

chielos

...
Lid sinds
11 Maart 2003
Berichten
2.702
Locatie
delft
Hij is nog niet 100% af want ik vind vind hem nog iets te lang. Alleen weet ik niet precies wat ik eruit zou willen halen, suggesties? De laatste dingetjes doe ik liever nadat anderen er ook naar hebben geluisterd... dan kan ik dat er nog in meenemen. En zoals altijd: hoe is de mix?


En als je het helemaal niks vindt, ook best maar laat dan wel ff weten waarom ok?

Thnx!

C
 

Attachments

  • SR06.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 33
beluisterd, maarik vind het moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen.
de 'mix' kan wel, t is maar wat je probeert te bereiken...klinkt van ver een beetje als ouder werk van vitalic, alleen stapel je nogal veel geluiden op mekaar waarvan er niet echt één een duidelijke melodie is.
t blijft wat onbestemd allemaal voor mij.
 
ok,ok, kan ik inkomen. het is inderdaad geen "melodische track".
Misschien moet hem nog eens een keertje uitdunnen :D
in ieder geval heel bedankt voor het luisteren en je two cents!

Cheers,

Chiel
 
Ik vat m wel,.. 10 bpm er op en iets rauwer,. Tikkie distortion her en der,. na de break rond 2 min meer decay op je kick! Meer gekkigheid ! Dan over de 20k set op een donker industrieterrein,. 500 tekno hippies voor je snuffert en gaaaan!
 
begin van 2 minuten klinkt hij het lekkerst de rest is te vol. ligt niet aan te veel geluiden maar aan de ruimte die er niet is of die je niet maakt voor een geluid.
 
Ik zal er binnenkort weer mee verder gaan en jullie comments meenemen.
thnx allemaal!

ik blijf leren 8o)
 
Ik vat m wel,.. 10 bpm er op en iets rauwer,. Tikkie distortion her en der,. na de break rond 2 min meer decay op je kick! Meer gekkigheid ! Dan over de 20k set op een donker industrieterrein,. 500 tekno hippies voor je snuffert en gaaaan!

+1....
 
Gezien het feit dat je aan het leren bent is dit helemaal niet slecht. Hoor leuke elementen voorbij komen.
 
Back
Top