Channel 5 [Techno]

Raph

LAAG
Lid sinds
24 Maart 2003
Berichten
1.197
Locatie
Utrecht
Ik ben momenteel druk bezig met mijn album en zag dat ik nog wat tracks op de computer had staan waaronder deze. Harde, donkere techno! Aangezien ik er momenteel niks mee doe is het natuurlijk zonde om het niet te delen!

Dus bij deze: http://soundcloud.com/raphaelacohen/channel-5
 
van klank zeker goed, maar heb ik moet wel moeite doen om het 5 minuten vol te houden wegens nogal monotoon.
Ik zou hem ook veel sneller zetten (kan de DJ doen, maar techno zoals dit mag toch een beetje vaart hebben)
 
van klank zeker goed, maar heb ik moet wel moeite doen om het 5 minuten vol te houden wegens nogal monotoon.
Ik zou hem ook veel sneller zetten (kan de DJ doen, maar techno zoals dit mag toch een beetje vaart hebben)

De gemiddelde techno van nu zit toch echt rond de 126 bpm, heerlijk tempo Raph!
Lekkere sound ook! En monotoon, tja, dat mag wel bij techno, dat maakt techno techno vind ik persoonlijk :)

Stuur 's een demootje ofzo (ik werk bij AJ Records, altijd leuk om fris materiaal te hebben)
 
Na een paar keer luisteren wordt ie steeds lekkerder!!! :okdan:
 
bij een lager tempo, heb je juist meer ruimte voor LAAG! :)

heel erg lekkere track
 
't is iig harder dan mij lukt en het groovet.. ik durf het bijna niet te zeggen.. ehrmm.. 'k vind het nog wat saai! :-)
 
De gemiddelde techno van nu zit toch echt rond de 126 bpm, heerlijk tempo Raph!
Lekkere sound ook! En monotoon, tja, dat mag wel bij techno, dat maakt techno techno vind ik persoonlijk :)

Stuur 's een demootje ofzo (ik werk bij AJ Records, altijd leuk om fris materiaal te hebben)

allemaal kwestie van smaak natuurlijk, ikzelf heb techno graag nét een beetje sneller en nét een beetje minder monotoon.

@SynnyS : check effe mn muziek via thread

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=144491

naar' teinde toe is't Techno hoe ik hem zelf graag hoor (en maak)...
 
Dope track! Ik hou wel van dit soort rauwe tracks. Percussie klinkt heel gaaf met die lazers erdoorheen.
Na de break trekt hij wel een aantal haren overeind :D

Als ik jou was zou ik hem naar Perc Trax sturen!!!
 
Back
Top