[track] Enter

Mooi gedaan! Intro is erg gaaf (bekende sounds trouwens, komen me erg bekend voor vanuit m'n JV-1010 ;)), goeie sfeer.
Ik hoor op m'n koptelefoon rond de 1:11 wat geclip, misschien iets om aan te passen in de mix, die verder oke klinkt.

Lekker nummer hoor! :okdan:
 
Onwijs goed! Het brengt me helemaal in een soort van mysterieuze oosterse sfeer. Zoiets als Naton eigenlijk al zei :) Dit smaakt naar meer :halleluja
 
Origineel geplaatst door AOR
lekkker hoor

hier herinner ik me niets van. is dit een oud topic ofzo?
 
hij klinkt lekker hoor. Die snare is niet eens zo slecht, hij is alleen een beetje te clean, mag wel wat viezer. toch?

De strings zijn erg mooi, ze nemen me mee, maar op een gegeven moment sta ik stil.

doe daar wat aan ! ;)

ga je hem nog inzingen en een clip erbij maken met buikdanseressen met snorren?

goed bezig,iig
 
Goed! Niks op aan te merken. Erg lekker. Hier zou ik ook graag een album vol van zien. Dat zal wel lastig worden, want dan moeten er toch wat climaxen inzitten.

Ook niks op de 'dunne' drums aan te merken. Houdt 't juist lekker clinisch. Past er goed bij.
 
Ik moet zeggen dat ik hem superstrak vind klinken. Juist de beat die af en toe erin komt, maakt het een subtiele track. Maareh, ik weet niet of het je bedoeling is geweest, maar als ik mijn ogen dichtdoe, zie ik erotische beelden van dames in harems enzo... :{

Ik vind het begin trouwens verdomd veel weg hebben van de Dire Straights - Private investigations, en zie dat maar als enorm compliment...
 
bedankt voor het luisteren en de commentaren!
ik vind het altijd leuk om te horen of en hoe een track overkomt bij anderen :okdan:
 
Ik kan niets anders zeggen dan: vette track!

Keep up the good work! :okdan:

Maak je trouwens ook wel eens ambient drum&bass???
 
Back
Top