[track] Enter

jaja wederom een lekker atmosferische track.
doet me een beetje denken aan de track "Georg Trakl"
van klaus schulze. :z alleen vind ik de snare van de break
een beetje slapjes in het begin.
die pad die je gebruikt. welke is dat? die klinkt wel heel lekker.

greets isnieZot
 
Spontane associatie: .. 'Een robotje dat, voor het eerst, de oude diepsten van de geheime kamers van de Farao betreedt . . ' Subtiel die licht Oosterse melodie zo na de 2e helft. 8D
Een sfeervol nr. dus, maar nog zeker niet af imo.
 
Laatst gewijzigd:
bedankt
inderdaad niet af nee, slechte gewoonte om zo snel wat te plaatsen, moet nu wel verder gaan natuurlijk... maar goed er staan hier wel eens kortere fragmentjes toch :)
 
Maak hem eens af joh, hij is gaaf. ;)
 
Godverdomme Bahamut!!! Als er een album uitkomt van jouw nummers, moet je me ff laten weten. Ik wil er een hebben!!!
Jouw "Destination" heeft ook al een vast plekje op m'n HD :)
 
relaxed

relaxed

Kijk met zulke muziek dat is nou eens heerlijk wakker worden op zondagochtend !!Heel lekker die oosterse riff!!! toppie!

Groeten LecZ
 
jezus jij weet wel hoe je sfeer op moet bouwen zeg! klasse!
 
Klinkt goed, erg lekkere sfeer, doet me een beetje denken aan de game soundtracks van de add-on cd's van Command&Conquer: Red Alert. Mooie pads, komen mij vrij bekend voor uit de Roland JV/XP series ;) Waar heb je trouwens de bass vandaan?
Rond de 1:29 komt er op de achtergrond heel even een lead sound omhoog gepitched, misschien dat je met een wat scherper klinkende variant in wat hogere octaven zachtjes nog wat kunt pielen, voegt nog net even iets toe. Niet teveel, maar gewoon even op de achtergrond. Heb je mijn nummer Force4 nog op je HD staan? (kijk anders ff op m'n website) Daar staat rond 2:20 iets wat ik bedoel, misschien heb je er wat aan.

Afmaken die hap, ik ben benieuwd!
 
thx, ben nu voor de afwisseling met iets anders begonnen maar ik ga 'm zeker nog afmaken
zitten inderdaad xp sounds in ja :) zowel bewerkte presets als zelfgemaakte patches
verder samples en de bass komt uit z3ta softsynth
 
mooie intro ... echter die snare is echter superbrak. En dat ritme in algemeen ... hmm dat ken ik van soundtrack van Triple X als ze in die discotheek staan ;)

hmm kan de track helaas niet verder afluisteren :(, m'n collega vond het geluid te hard staan :confused: nouja keep up the good work! 8o)
 
:okdan:

Mooi arrangement! Echt tegekke solo! Het klinkt heel levendig! De mix is erg goed gedaan ook! Leuk hoe je die solo 2 geluidjes met elkaar "praten". Ook goed gedaan met het layeren van die pads die beide andere accoorden krijgen en toch "één" zijn. Heb je de solo live ingespeeld?

:dj:

grts Sander
 
thx! jup alles waar veel melodie inzit is ingespeeld. die solootjes zijn met de xp-80 in solo-mode (handig voor die kleine thriller-achtige riedeltjes) met achteraf enkele kleine correcties
 
Klinkt goed !

Alleen jammer van die dunne GM 808 sounds....:engel:
 
Back
Top