Nieuwe Deep-Dark-Tek-house track

Deep2Tech

Stamgast
Lid sinds
6 juni 2008
Berichten
186
hier even men nieuwste track'je . iedeaal voor tegen sluitingstijd te draaien.

 
mis echt een bassline die de boel laat lopen...een dikkere kick mag er ook wel in, en ik mis de opbouw naar iets opliftends.

verder is dit wel mn cup of thea. ik houd wel van die eentonige tech sound. maar je mag hem nog wel iets bijschaven willie me ECHT enthousiast maken.
verder klinkt ie wel lekker open..

goed op weg wat mij betreft...
 
Ik wou ook eerst zeggen waar is die vette bass enz.
maar het is juist wel een mooie "hej joh het wordt alweer licht" track
:okdan:
 
Ik wou ook eerst zeggen waar is die vette bass enz.
maar het is juist wel een mooie "hej joh het wordt alweer licht" track
:okdan:

ook wel weer waar :)
 
daar is ie zo een beetje op geinspireerd ja ....
de track is ideaal voor vroeg op de morgen , onderweg op de autobaan
of tijdens sluitingstijd in een of andere donkere club te spelen .
dan wil je meestal niet nog zo'n hevige sound rond je oren ,
ik toch niet
 
hangt er vanaf hoe uit je plaat je bent natuurlij k:)
 
Hehehe....

deze muziek begrijp je pas als je al een aantal keer
DIK uit je plaat bent geweest ,, :-)
 
ja, dat zal het zijn (((((((:))))))
 
je zegt zelf dit is ook wel mijn cup of thea , dus veronderstel
ik dat we wel op dezelfde golflengte zitten . ;-)
 
Waar is de subbass? Wel lekkere groef opzich, crispy hats.. (vinik belangrijk) goed geEQed hier en daar. Mis wel echt iets laags, iets modderigs.. bass?

Sluitingstijd verhaal snap ik niet helemaal or.. Maar ik draai dan ook geen donkere diep huis.

Transities en arrangement kloppen, mis net dat dingetje wat me geinteresseerd houd. een percussie elementje ofzo dat niet in herhaling valt maar steeds slim geplaatst is kan bijvoorbeeld al genoeg zijn. Of een string erbij of iets acoustisch mnisschien? Iets dat de oortjes van de kids afleid van de mainloop

Ga door! is nog nie klaar ;)
 
ok , ga er zeker wat mee doen met je comment , ik was zelf nog aant twijfelen
hoe of wat ik er nog mee zou doen , daarom dat ik hem even op t forum heb gezet
om wat andere inspiratie's of opmerkingen te horen
 
ik vind de swing op de baslijn een beetje de track tegenhouden als er weinig andere geluiden in zitten. Het voelt een beetje als fietsen met een slag in je achterwiel. Je komt wel vooruit maar het wiel slijt steeds ff aan waardoor je niet op gang komt.

Voor de rest, dat geluid wat dr bij komt na 4:13, als je dat dan hoort op een feestje in de open lucht, als de zon net opkomt... Master! moet je je voorstellen, dat je dan de geur van gras en dauw ruikt en de eerste zonnestralen op je gezicht krijgt... heerlijk kippevel moment!

hihats grooven heerlijk! Ik heb een beetje het idee dat er verschillende swing settings gebruikt zijn?

Maar whoa vette track :)

-C-
 
Back
Top