Geoffrey T. - Touch My Soul

Hij is erg lekker. Geen negatieve opmerkingen. Lekkere groove, lekker funky, coole vocals... doet 't wat Detroit aan.

Succes

Gloomy
 
Dikke plaat hoor! Als je dit in 93 had gedropped was je beroemd geweest en had ik deze plaat gewoon in de platenzaak overhandigd gekregen en gekocht!

Wat mij b
 
Etreft een geslaagde productie!

Was nog niet helemaal klaar met m’n zin ;)
 
Dikke plaat hoor! Als je dit in 93 had gedropped was je beroemd geweest en had ik deze plaat gewoon in de platenzaak overhandigd gekregen en gekocht!

Wat mij betreft een geslaagde productie!
Mooie woorden, dank je wel! Mijn houseperiode was van 91-95 en de muziek van die tijd blijft voor mij het allermooist.
 
Lekker hoor.
Mooi dat disco gemixt wordt met wat donkere elementen.
Heb er eigenlijk niets op aan te merken.
Ik zou alleen de vocalen wat zachter doen zelf.
En misschien de stem af-en-toe filteren.
En.. een climax er in met ouderwetse snare rolls en sweeps, risers en zulks??
Dan krijg je de explosie op de dansvloer gepaard met kippenvel.
Of wordt het dan weer te veel tokkie? 😄
Hoeft natuurlijk niet.. is een prima track zo
ik deed het voorheen ook nooit maar nu ben ik het toch gaan toevoegen in mijn tracks.. best leuk! 🙌
 
Het is disco tijd... :dj:

Lekker nummer...
goed variërend,
goed einde
nu nog een zangeres...
Dank je wel, fijn om te horen.

Je bedoelt dat je liever een complete songtekst/vocal zou horen ipv de samples die ik nu gebruikt heb? Of dat de vocals er te overdadig inzitten?
 
Lekker hoor.
Mooi dat disco gemixt wordt met wat donkere elementen.
Heb er eigenlijk niets op aan te merken.
Ik zou alleen de vocalen wat zachter doen zelf.
En misschien de stem af-en-toe filteren.
En.. een climax er in met ouderwetse snare rolls en sweeps, risers en zulks??
Dan krijg je de explosie op de dansvloer gepaard met kippenvel.
Of wordt het dan weer te veel tokkie? 😄
Hoeft natuurlijk niet.. is een prima track zo
ik deed het voorheen ook nooit maar nu ben ik het toch gaan toevoegen in mijn tracks.. best leuk! 🙌
Dank je voor het luisteren en uitgebreide commentaar. De vocals stonden eerst zachter maar heb ik op het laatst toch nog 1 of 2 dB harder gezet. Misschien dat het idd toch iets zachter kan. De stem filteren is wel een leuke suggestie. De climax heb ik ook aan gedacht en zelfs al snare rolls erbij gezet, maar die heb ik toch weer weggehaald omdat het er (nog) niet zo lekker in zat. Ook had ik het idee dat het met risers en toeters en bellen misschien weer iets te plat wordt? Maar aan de andere kant werkt het vaak wel goed op de dansvloer. Ik ga er nog eens op kauwen, haha!
 
Back
Top