De laatste jam van 2023 (deep house)

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
De laatste jam alweer voor 2023.
Wow wat ging dat jaar snel voorbij.
Ik gooi hem onder de noemer 'deep house' maar daar is waarschijnlijk meer dan genoeg op aan te merken (stijlen benoemen is niet mijn vak).

Neem er een paar op het nieuwe jaar morgen en houd je oren, vingers en ogen heel!
(dat jamt zo lastig anders)

Deze is voor een mooi 2024!

 
Mooie jam hoor. Ik betrapte me er alleen op dat ik helemaal loskwam toen de snare er in kwam, maar dat duurde niet lang; dan wordt de track weer rustiger. Toch een erg mooie jam
 
Fijne jam! Hoe lang heb je aan deze jam gewerkt? Redelijk wat ingeklopt en aan elkaar geregen. Loopt vlekkeloos over.
Thnx.
Dit is 3 avonden ‘werk’ waarvan 1 avond vrij jammen, 1 avond structureren en bijschaven en dan 1 avond oefenen, filmen en editen. Dus ongeveer 8 uur, zonder sounddesign.
 
Mooie jam hoor. Ik betrapte me er alleen op dat ik helemaal loskwam toen de snare er in kwam, maar dat duurde niet lang; dan wordt de track weer rustiger. Toch een erg mooie jam
Thnx Peter! Ja ik heb je. Hij had meer mogen blijven idd. Ik heb wat scenes geskipt omdat het wat lang werd en dat waren toevallig scenes waar snares in zaten.
 
Back
Top