WNIPA : Traktraktrakkie

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.651
Dit is een Work Not in Progress Anymore, mijn laptop kapte er mee na een val op de grond.

Toch maar ff posten, is dat ook weer gebeurd. :P

Oja, het is een beetje psy/prog achtig, had nog veel ideetjes en plannen er mee, maar niet meer dus.

Tracktracktrakkie
 
Lekkere track! (tot zo ver dan :D ) vind alleen de lead pluck, tada ta ta tadada een beetje te eentonig worden, zou deze proberen "rond te trekken" (qua pattern) met wat meer delay feedback zodat die lekker blijft stuiteren en niet zo staccato erin zit. Wordt de track ook wat dieper van denk ik. Verder mis ik in de break weer een opbouw, de afbraak is lekker maar er komt niet iets terug wat ik voor de break nog niet gehoord had.
 
Voor die tada ta ta tadada had ik in mijn laatste (nog niet gerenderde versie) een filter en volume automation er in geprogged zodat ie wat meer met de track mee evolueerde, helaas niet in deze versie dus.
Maar hij is inderdaad iets te nadrukkelijk staccato nu.

Qua break, alles wat je na de eerste climax hoort is inderdaad niets meer dan herhaling van wat je eerder gehoord hebt, helaas ging mjin laptop kapot (harddisk eigenlijk) en kan ik er weinig meer aan doen, maar daar had ik verder willen gaan.

Zowiezo had ik nog wel wat geluidjes / fx / arpeggio's in gedachten, maar daar is het nu te laat voor.. =(

Thnx voor je feedback! :okdan:
 
Dat lijkt me kut, want deze track was best wel de moeite waard, ga je hem opnieuw maken?
 
Misschien ga ik hem opnieuw maken, wordt alleen lastig denk om echt de zelfde sound te pakken te krijgen, dus mogelijk dat ik het er ook gewoon bij laat zitten.

Misschien krijg ik de harddisk nog wel werkend als ik hem als externe harddisk kan aansluiten, moet ik alleen een usb-> 2,5 inch interfeesje zien te vinden.

Weet wel dat mijn volgende laptop een hoe heet het, drive krijgt zonder bewegende onderdelen. (weet de naam ff niet meer van die dingen, maar jij hebt er 3 van. :D )
 
Lekker heur. Ik zou toch maar ff kijken of je het origineel nog van die laptop af kunt peuteren;-)
 
Dat idd.

FF een goeie laptop vinden en dan kan ik weer verder.. (overnieuw beginnen) :D
 
jammer klinkt goed man, zonde dat je 'em niet meer af kan maken, bassje is ook echt niet saai hoor...
maar raphie vind hier vast wel een dealtje voor om dit uit te brengen...;)
 
kabbelt lekker door, leuk voor op een zomerse avond ofzo :)
 
Back
Top