MacGyverGear - I Can Come An End

Leuk een contest theme song, klinkt allemaal weer fris en fruitig!
En die laatste zin klopt ook, ben ik bang ;)
Gelukkig nog genoeg te beluisteren om de oren weer een beetje in balans te brengen
 
Wauw, knap werk man. En leuk om te lezen hoe deze tot stand kwam - mooi gebruik gemaakt van die writersblock, ha! Lekker fonkie, laat maar vullen, die dansvloer..!
 
Lekkere discostamper, al is dit niet echt mijn muziek. Prima productie, houd zelf wel van meer afwisseling, daar leent dit nummer zich niet echt voor.
 
Heerlijk nummer, en dan heb ik een hekel aan saxofoons:erm: , echt van genoten.
Klinkt super, leuke tekst. heel pakkend dikke duimpjes omhoog
 
:okdan: Leuk te lezen dat jullie mijn inzending kunnen waarderen. Dank jullie wel :mega: Het was echt een leuk project en vooral voor mezelf een soort contest. Super leuk om te ervaren dat je onder druk van een deadline heel veel kunt bereiken.. Ik heb het afgelopen jaar eigenlijk helemaal niet echt veel kunnen doen door een wat problematische fase, waardoor ik de ruimte waar ik muziek maak niet meer kon gebruiken.

De discosound is echt iets waar ik in mijn jeugd besmet mee ben geraakt.. (geboren in de 70s).. maar ook waar mijn liefde voor synths, drumcomputers en blaasinstrumenten door is ontstaan. Het liefst zou ik ook nog trompet leren spelen maar dat gaat de buurt hier echt niet tolereren.. :bekdicht: Maar leuk te horen dat deze opname toch gewaardeerd wordt door jullie en de tekst herkenbaar is voor jullie. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ja super gedaan. Klinkt allemaal erg goed en bijzonder knap dat je dit allemaal zelf kunt.
 
Vakwerk hoor! Erg goeie vocalen uiteraard, dat zijn we wel gewend van je! Ik ben niet echt sax-liefhebber, ben eigenlijk wel benieuwd wat je met een trompet zou kunnen... ;) Maar lekker hoor, grooved lekker door.
 
Zoals eerder gezegd, professioneel vakwerk! De mix van instrumenten klinkt heel lekker, de zang is top, de sax is top, de akkoorden in de bridge zijn prachtig.
Ook deze kan zo op de radio :halleluja
En ik vind het een vrolijk nummer wat weer leuk contrasteert met de tekst.
 
Klinkt iets dat op de radio passeert. Ik weet niet of ik de radio zou verzetten als t voorbij komt (ik ben erg kritisch) maar ik denk dat ik wel blijf luisteren omdat t niet stoort en ben benieuwd wat er verder komt.
Verder topklasse natuurlijk. Maar is randje van mijn smaak.
Doet beetje denken aan de SAW sound, maar minder belegen.

Ik miste enkel nog iets wat variatie bracht, ik heb geen idee wat, ben dan ook helemaal n ramp qua arrangementen haha
Misschien n stukje zonder stem en wat variatie om t AF te maken?
 
Knap hoor, mooie stem heb je ook! Rick Astley, Stock Aitken en Waterman? Zit goed in elkaar!
 
Back
Top