Forumleden zijn azijnpissers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mijne niet
aardige vent hoor die acidfever
maar hij hep niet eens een gitaar
of peNdale..
nou VRAAG ik je:frons:
 
Ik wilde even zeggen dat ik het al heel wat vind dat AcidFever als 1 vd weinig moderators hier op dit forum zich wel geroepen voelt om uitleg te geven over dit soort zaken in de draadjes zelf. Mijn waardering heb je iig.

Tja dat vind ik toch wel het minste. Ik begrijp best dat iemand soms tegen een aanpassing of correctie van een moderator aanloopt en ik zal ook de laatste zijn die beweert dat dit soms kortaf kan gaan.

Irritaties dus en die komen af en toe door ongelukkige keuze van woorden naar buiten. Dit hoort eigenlijk niet natuurlijk maar we zijn allemaal maar gewoon mensen. :smeris:
 
Sowieso is onvoldoende gedocumenteerd in hoeverre het plassen van azijn negatief uitpakt
 
branderige sensatie
t meurt
maar t kan wel dingen schoon maken
schoonmaakazijnpissers zijn bv welkom in onze waterkoker
 
mensen, waaronder ik, kregen een waarschuwing voor het geven van hun mening in de Tyros1990 thread, die overigens ook oneindig werd getolereerd...
De Tyros1990 draad vind ik nog steeds legendarisch!!!!......

Tyros moest wel eens tegen zichzelf in beschermng genomen worden en helaas waren er leden die hem continu bleven afzeiken... dat vond ik minder en was de aanleiding om zelf in de legendarische draad te posten.

Het is op zich jammer dat aangemeld nieuws verlaat op de voorpagina komt en hierdoor worden er regelmatig dubbele topics over hetzelfde onderwerp geopend...

De destijds op de marktplaats staande fake advertentie van homo-poly en het niet zeer snel/tijdig verwijderen van die onzin draad, vond ik minder logisch en uiteindelijk veel storender....

Verder zullen meer mensen zich aan mij storen dan andersom....
dus ik post hier nog met plezier :)
 
Het is op zich jammer dat aangemeld nieuws verlaat op de voorpagina komt en hierdoor worden er regelmatig dubbele topics over hetzelfde onderwerp geopend...

Wat dus opgelost is als de mods een nieuwstopic op slot gooien zodra ze post 1 hebben geplaatst. Discussie loopt dan verder in een al dan niet reeds bestaand draadje erover in het forum zelf, niet in het nieuwsgedeelte.
 
Wat veel lettertjes zeg... dat ga ik echt niet allemaal lezen.

:okdan: voor het moderatorteam die alle azijn weer op moeten dweilen dag in dag uit hier op het forum.
Het is een ondankbare taak en af en toe vergeten ze een plekje te bevrijden van azijn.

Neem het ze niet kwalijk en denk aan hun inzet en goede bedoelingen

-C-
 
Wat dus opgelost is als de mods een nieuwstopic op slot gooien zodra ze post 1 hebben geplaatst. Discussie loopt dan verder in een al dan niet reeds bestaand draadje erover in het forum zelf, niet in het nieuwsgedeelte.

Kun je niet iets van een trigger op het nieuws forum zetten dat ie een nieuw topic automatisch sluit?

-C-
 
Voor alle duidelijkheid:

Azijnpisser
azijn - pis - ser [aa` zijn-] de -woord (mannelijk) azijnpissers
informeel zuurpruim, chagrijn

Tot zover dit informatieve bericht.
 
Kun je niet iets van een trigger op het nieuws forum zetten dat ie een nieuw topic automatisch sluit?

-C-

Vast wel, echter is dit alleen van toepassing als er al een topic bestaat over het bewuste onderwerp. Indien dit nit het geval is zal de discussie gewoon in het nieuwsitem plaatsvinden. :)
 
Modteam! dankzij jullie heb ik een leuk forum, met gezellige mensen, zonder dat het volstaat met advertenties, sponsoren die op ieder topic met hun meuk inhaken, of serieuze commerciele politiek/belangen! Tevens is dit geen hangplek a'la HTforum of FOK geworden, waar iedereen maar over van alles en nogwat mag lullen zolang het de sponsoren maar niet tegen de haren instrijkt.

Ik zeg Hulde, andere members prijs u gelukkig! het kan VEEL slechter!
 
Dat heeft er allemaal geen bal mee te maken, het punt is dat leden werden uitgemaakt voor Azijnpissers door een mod en er een niet kloppende redenatie werd aangehaald.

Gelukkig is dat reeds rechtgezet.
 
eind goed, algen goed... proost! :mega:

22375-groot.jpg
 
Ik zeg Hulde, andere members prijs u gelukkig! het kan VEEL slechter!

da's inderdaad mooi gezegd dit keer raphie;)
 
Vast wel, echter is dit alleen van toepassing als er al een topic bestaat over het bewuste onderwerp. Indien dit nit het geval is zal de discussie gewoon in het nieuwsitem plaatsvinden. :)

Maken jullie het jezelf niet onnodig moeilijk / geven jullie jezelf niet onnodig veel werk op die manier? Ik bedoel maar, telkens uitzoeken of en waar er eventueel al een draadje over iets bestaat. Het lijkt me makkelijker voor jullie als het nieuwsgedeelte standaard enkel de aankondiging zou bevatten en geen discussie.

Wat de technische kant van de zaak betreft kan dit voor zover ik weet (niet met deze forumsoftware bekend) zeer eenvoudig door leden simpelweg geen antwoordrecht in het nieuwsgedeelte te geven. Dan moeten er zelfs geen slotjes op.

Want als er een paar dagen zit tussen het melden van het nieuws en het moment dat het op de voorpagina komt -wat zeer begrijpelijk is-, dan zal er dus meestal wel al ergens een draadje over gemaakt zijn. We zijn nu eenmaal enthousiast. :)

Constructief bedoeld uiteraard, alles voor een nog beter synthforum. :okdan:
 
wie van jullie leest de voorpagina eigenlijk? ik zelf land persoonlijk op "nieuwe berichten" pagina en zou de nieuwspagina geeneens missen.
 
wie van jullie leest de voorpagina eigenlijk? ik zelf land persoonlijk op "nieuwe berichten" pagina en zou de nieuwspagina geeneens missen.

Jep, ik ook.


:bekdicht: shit, ik wilde eigenlijk niet eens reageren,,..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top