Forumleden zijn azijnpissers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ze wonen tenminste niet allemoal in Winterswijk :duivels:
 
Daarnaast ga je nu "name calling" erbij halen als ik je een butje noem, terwijl jij mij een azijnpisser noemt omdat je niet begrijpend kan lezen. Maakt je ook nog een tjappie!

Wat een verwijten weer, en ik kan ook nog eens niet begrijpend lezen.
Ik noem nergens iemand op de man "azijnpisser" (over begrijpend lezen gesproken). Maar goed, je bewijst wel mijn punt, waarvoor dank.
Ik heb overigens geen PB van je ontvangen dus daar zal iets misgegaan zijn. Ik wil in ieder geval niet dat je denkt dat ik bewust niet reageer of iets dergelijks, ik heb simpelweg niets ontvangen.

Verder een zinloze discussie en aangezien dit topic weinig heeft aan een wellus/nietus verhaal van 3 pagina's stel ik voor dat we het hierbij laten.

@Anderen: Dank voor de lovende woorden, een enkeling steekt veel energie in het samenstellen van voorbeelden waarom het modteam veel beter zou moeten presteren maar (en ook dit gaf ik al eerder aan) bezitten niet de juiste feiten om dit soort conclusies te trekken.
Iedereen doet zijn best en we proberen ons te focussen op de positieve feedback in plaats van de mensen die zoals hierboven vernoemd meer bezig zijn een constante negatief beeld te vormen.

Ook wil ik nogmaals beamen dat het feedback forum wel degelijk serieus wordt bekeken en dat goede ideeen zonder twijfel worden geanalyseerd op haalbaarheid.

Mocht je toch nog met een negatief beeld zitten en hier maar niet vanaf komen? Benader eens een mod en stel vragen, wie weet krijg verhelderende antwoorden en kun je op basis van die antwoorden een andere mening vormen dan die je al hebt gevormd op basis van je eigen aannames.......

Zomaar een suggestie! :okdan:
 
En niet te vergeten: Het is allemaal vrijwilligerswerk!!!

Als iedereen over je heen pist, en jij krijgt daar voor 'n mooi inkomen voor terug, zo ene met 2e auto, carport en dagopvang voor je kids...
Of je doet het voor niks, en iedereen zeikt je af om je "verkeerde" beslissingen...
 
Kunnen we natuurlijk alles wat krom is recht lullen, maar mensen Azijnpissers noemen en daar een niet kloppende argumentatie ter ondersteuning voor aanhalen is gewoon niet correct.

Dit heeft geen bal met vrijwilligerswerk te maken, ik ken wel meer mensen die zich vrijwillig inzetten voor iets incl mezelf maar dat wil niet zeggen dat je dan maar mensen Azijnpisser moet noemen, of mogen vrijwilligers meer steken laten vallen omdat ze zo eervol en vrijwillig werk leveren?

Vrijwillig werk wordt gewaardeerd maar slecht werk niet, het een heft het ander niet op.

Maar goed, dit gaat allemaal beyond de kwestie, Acidfever heeft zijn excuus al lang en breed gemaakt, dus, de zaak is reeds opgelost.

Misschien moet er anders maar een slotje op deze thread om te voorkomen dat reeele argumenten en azijn nog meer met elkaar verwisseld worden.
 
Op verzoek/suggestie van topicstarter Demian (en ter voorkoming van verdere escalatie) gaat deze dicht.

Let wel dat ik (en alle andere mods) ten alle tijden via PB bereikbaar ben voor vragen, uitleg, suggesties of kritiek (liefst opbouwend). Het sluiten van dit topic is in geen enkel geval bedoeld als muilkorf of censuur (in die discussie wil ik zeker niet terecht komen!).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top