Forumleden zijn azijnpissers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Demian:

Dit is een onvermijdelijk feit op een open forum.

nou open.....echt open is een forum dat niet censureert... vind ik ;) :)

Onze admin is bijvoorbeeld veel tijd kwijt aan het uitzoeken/traceren van ghost accounts van leden die het nodig vinden zich te misdragen via een andere nickname (om maar een voorbeeld te noemen). Deze tijd is echt veel beter besteed aan bijvoorbeeld het testen van nieuwe forumsoftware maar ja, het mag niet zo zijn!

haha wat een admin hebben "we" dan....zo moeilijk is dat niet :D


of peNdale..

zit je wel dwars he dat mensen pedaal met een N ertussen schrijven.....

Van Dale schreef:
pe·daal het, de; o en m -dalen 1 door de voet in beweging gebrachte hefboom

zo nu weet iedereen het :P
 
Op Nederlandse fora wordt sowieso veel azijn gepist.
 
^^ IN Nederland word gewoon veel azijn gepist......en dat helpt aan de goede leefomstandigheden...als iedereen het "wel goed vind zo" hadden we waarschijnlijk een stuk minder shit gehad :P .....zeiken is vooruitkomen :D
 
veel mensen zien een mening geven als zeiken... als je geen mening hebt ben je onverschillig..
 
Net pas het betreffende topic gelezen en erachter gekomen dat Acidfever tegen mij uitviel....butje
 
haha wat een admin hebben "we" dan....zo moeilijk is dat niet :D

Wederom: De beste stuurlui staan aan wal, als je niet weet wat er precies speelt gaarne geen mening vormen. Dit was maar een voorbeeld uit de vele zaken die op de achtergrond plaatsvinden (en waar je als forum lid ook niet mee geconfronteerd hoort te worden).
Daarnaast: De censuur die synthforum toepast beperkt zich tot zaken als racisme, belediging of respectloos gedrag richting mede forumleden etc. Je suggestie naar censuur alsof de vrijheid op het forum ernstig wordt aangetast vind ik dus nogal overdreven. Indien je je normaal gedraagt krijg je nooit met een moderator te maken, behalve misschien het verzoek tot vernoemen van een richtprijs op de marktplaats of verplaatsen van een topic naar het correcte subforum.

@Brz: Als je nog iets dwarszit kun je me via PB bereiken, ik ga verder niet publiekelijk in op "name calling" aangezien dat toch nergens toe leid.
Ik begrijp de ophef over mijn reactie ook niet echt, wat was de doelstelling van je reactie: "Of je moderate achteraf, dat kan ook.............. " eigenlijk? Ik ga inhoudelijk in op de discussie en dan komt er deze reactie. Daarnaast gaf ik puur uitleg en werd er helemaal niets gemodereerd op dat moment, dat gebeurdr pas later (en dat was nog steeds alleen het sluiten van het topic wat in de eerste instantie al gebeurd had moeten zijn en dus niet gebonden was aan de situatie op dat moment).
Natuurlijk raak ook ik geirriteerd bij dit soort reacties, ik neem de tijd iets uit te leggen en dan gooit iemand er een one liner bovenop die wederom maar weer eens bestaat uit commentaar richting het modteam uit zonder ook maar enigszins in te gaan op de uitleg die ik daarvoor heb gegeven.

Volgens mij heeft niemand baat bij "stille" moderatie waar moderators niet meer investeren in het uitleggen van het hoe en waarom rond een moderatie of de gang van zaken. Dit soort reacties motiveren echter niet echt tot het verstrekken van uitleg.........
 
Laatst gewijzigd:
Ik pis over het algemeen urine..
 
Wat ik bedoel, en ik heb je sowieso al een pm gestuurd, is dat je alles op de voorpagina kan droppen en zaken die geen nieuws zijn weg kan halen.

Dus jouw aanname klopt niet:
@Brz: Als je nog iets dwarszit kun je me via PB bereiken, ik ga verder niet publiekelijk in op "name calling" aangezien dat toch nergens toe leid.
Ik begrijp de ophef over mijn reactie ook niet echt, wat was de doelstelling van je reactie: "Of je moderate achteraf, dat kan ook.............. " eigenlijk? Ik ga inhoudelijk in op de discussie en dan komt er deze reactie. Daarnaast gaf ik puur uitleg en werd er helemaal niets gemodereerd op dat moment, dat gebeurdr pas later (en dat was nog steeds alleen het sluiten van het topic wat in de eerste instantie al gebeurd had moeten zijn en dus niet gebonden was aan de situatie op dat moment).
Natuurlijk raak ook ik geirriteerd bij dit soort reacties, ik neem de tijd iets uit te leggen en dan gooit iemand er een one liner bovenop die wederom maar weer eens bestaat uit commentaar richting het modteam uit zonder ook maar enigszins in te gaan op de uitleg die ik daarvoor heb gegeven.

Daarnaast ga je nu "name calling" erbij halen als ik je een butje noem, terwijl jij mij een azijnpisser noemt omdat je niet begrijpend kan lezen. Maakt je ook nog een tjappie!
 
Laatst gewijzigd:
Een beetje meer waardering voor het moderator team zou niet misstaan.
Minder kritiek op het moderator team vind ik bijna noodzakelijk.

Je kan op elke slak zout leggen, maar is het niet voor iedereen fijner om dit wat minder te doen?
Ik vind de manier waarop moderators zo nu en dan door het slijk gehaald worden echt zeer matig.
Er is meer in het leven dan je gelijk behalen.
 
ik zie 12 moderatoren en totaal 39 topics op het synthforum, das dus 3 topics per persoon, moet kunnen toch? en ik geloof ook niet dat alle moderatoren elke dag bestookt worden met PB's...
niet dat ik ze niet waardeer, maar soms merk ik gewoon dat er met 2 maten gemeten wordt.
 
nee hoor..er zijn maar 4 moderatoren en 2 nieuwsmoderatoren.
de rest zijn beheerders en admins.

En persoonlijk heb ik dagelijks echt wel wat p.b's
Met vragen , opmerkingen , en opmerkingen over modacties
 
Zeg Bass, heeft iemand wel eens tegen je gezegd dat je best wel een azijnpisser bent?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top