De beste tracks van 2010...

Deze is geweldig, de beste 12 minuten van mn leven:



dit nummer gaat diep en piekt, en gaat weer diep, en gaat weer hoog enzovoort, dat 4x in 12 minuten waarbij iedere piek net iets hoger is. ik heb iemand een keer de vergelijking horen maken met 4x klaarkomen in 12 minuten :D

:dj:
 
Ik ben niet zo heel erg van de top-40 hitjes, maar deze kreeg ik gewoon niet meer uit mijn kop. Goede track en gelukkig kunnen die gasten het ook gewoon akoestisch. Echte muzikanten dus.

 
Heeel veel goede muziek gehoord.

IK heb eigelijk een heel lijstje van muziek, bv alix perez, lenzman ed. , laura jansen, dunfx, te veel om te noemen

maar als ik er 1 moet kiezen scratch ik deze erin :dj:

 
Deze is geweldig, de beste 12 minuten van mn leven:

YouTube - Chemical Brothers - Escape Velocity

dit nummer gaat diep en piekt, en gaat weer diep, en gaat weer hoog enzovoort, dat 4x in 12 minuten waarbij iedere piek net iets hoger is. ik heb iemand een keer de vergelijking horen maken met 4x klaarkomen in 12 minuten :D

:dj:

Dit is waarschijnlijk ook mijn favoriet. Ik had eigenlijk niet al te veel van het hele album verwacht, maar The Chemical Brothers hebben toch maar weer bewezen dat ze het nog even goed kunnen als vroeger, zo niet beter. Zalig nummer. Deze heeft al vaak op repeat gestaan bij mij, mss ook al omdat er maar 128 MB op mijn mp3-speler kan :P
 
Zonder twijfel 'Peanuts' van Tindersticks.
 
Moeilijk, maar ik denk dat dit 'm wel is voor mij:

Ben sowieso al een groot Gorillaz/Damon Albarn-fan, maar deze vind ik echt heerlijk. Ik wil 'm constant achter elkaar draaien en 't is echt een behaaglijke plaat in deze koude maanden. Gewoon ontzettend fijne popmuziek :)
 
Pfff... beste plaat van 2010? Ik heb zoveel goede tracks gehoord dit jaar..

Deze bv is lekkerrrrr met een hoofdletter L...


 
Back
Top